Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy – Obszar Włochy w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy – Obszar Włochy w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fcbab9a-2eae-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017768/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 usługi polegające na pracach ogrodniczo - porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy - obszar Włochy w 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie w sprawie zamówienia publicznego przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
W 2021 r. zostało przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, w którego wyniku udzielono w dniu 26.10.2021 r. firmie Zakład Zieleni spółka z o.o. zamówienia na usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w 2022 roku. W ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, a wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace polegające na utrzymaniu terenów zieleni, podobne do przedmiotu zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PN 16/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia były prace polegające na utrzymaniu terenów zieleni poprzez:
- usuwanie podrzutów zanieczyszczeń,
- jesienne grabienie,
- koszenie trawników,
- pielenie krzewów,
- pielenie i pielęgnację bylin,
- prace konserwacyjne i porządkowe różne,
- konserwacja podestów drewnianych (pergola, taras widokowy, podesty piknikowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77860,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77860,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77860,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132401297
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77860,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Pielęgnacja zieleni w parku Rataje
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2024 roku
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej zdalnie sterowanej maszyny koszącej na potrzeby PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.