Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BZP.271.36.2023 Dowożenie uczniów z Dzielnicy Repty Śląskie do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. ks. Blachnickiego ul. Wyspiańskiego 1-3, Tarnowskie Góry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.271.36.2023 Dowożenie uczniów z Dzielnicy Repty Śląskie do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. ks. Blachnickiego ul. Wyspiańskiego 1-3, Tarnowskie Góry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d596fb73-4e17-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone w trybie z WR na mocy art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Dnia 01.09.2023 r. w postępow. BZP.271.27.2023 cz-4 zawarta została z Usł.Transport. G. Trzeciok, Ruda Śląska ul.
Piaseczna 4a/5 umowa na dowóz dzieci do szkoły w TG przy ul.Wyspiańskiego 1-3. Dnia 06.09.2023 r. do UM w TG wpłynęło oświadczenie Wykonawcy o wypowiedzeniu tejże umowy z dn. 11.09.2023 r. Tymczasowy transport dzieci do SP 3 w TG przy ul. Wyspiańskiego związany jest z przebudową SP 12 w Reptach Śl., z której dotychczas korzystały dzieci. W uwagi na fakt, że obowiązek zapewnienia dowozu uczniów do szkół jest obligatoryjnym zadaniem własnym Gminy oraz fakt, że Zamawiający nie mógł przewidzieć wypowiedzenia umowy przez Wykonawcę oraz biorąc także pod uwagę brak czasu na przygotowanie nowego postępowania, Zamawiający zastosował art. 214 ust. 1 pkt 5) do chwili wyłonienia nowego wykonawcy w post. w trybie podst.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z Dzielnicy Repty Śląskie, uczęszczających do SP 12 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 do siedziby SP 3 przy ul. Wyspiańskiego 1-3 w Tarn. Górach w okresie od 11.09.2023 r. do 30.11.2023 r. oraz powrót uczniów do Rept Śląskich, jak również zapewnienie dzieciom opieki w czasie przewozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAV-TRANS Rafał Bruner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452263296
7.3.3) Ulica: Ks. Bończyka
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-11 do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.