eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484e85a9-1a1e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku pływali Aquasport w Brzegu Dolnym.
2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Obiekt objęty termomodernizacją położony jest przy ulicy Wilczej 8 w Brzegu Dolnym na działkach nr: 7/2, 8/2, 9/2 oraz 10, AM- 18 obręb Brzeg Dolny (działki będące własnością i w zarządzie gminy Brzeg Dolny), oznaczony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg Dolny symbolem B40UPs, przeznaczenie na usługi publiczne (ośrodek sportu i rekreacji).
4. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest opracowany przez ASPA Pracownia Architektoniczna Sp. z o.o., sp.k., ul. Zielonego Dębu 6, 51-621 Wrocław, Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej: PFU) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Realizacja zadania nastąpi w oparciu o procedurę zaprojektuj i wybuduj, co oznacza, że Wykonawca najpierw opracuje kompletną dokumentację projektową, a następnie wykona roboty budowlane zgodnie z tą dokumentacją.
6. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia obejmują:
1) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji będącej przedmiotem zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami
2) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane;
3) wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, uzyskanie wszelkich zezwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na użytkowanie.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona niezbędny zakres prac przedprojektowych na które składają się:
1) szczegółowe badania geotechniczne wraz z dokumentacją geotechniczną podłoża w obszarze planowanych robót budowlanych;
2) inwentaryzacja istniejącego budynku z zakresie niezbędnym do wykonania zadania;
3) ekspertyza techniczna istniejącego budynku.
8. Przewidywane prace projektowe związane z przygotowaniem dokumentacji projektowej będą obejmowały:
1) przygotowanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami;
2) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) nadzór autorski nad realizacją projektu.
9. Inwestycja obejmuje: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz wykonanie prac budowlanych:
1) w zakresie kubaturowym:
a) termomodernizację istniejącego budynku pływalni;
b) wykonanie dodatkowego szybu technicznego z wejściem na poziom -1;
2) w zakresie instalacyjnym:
a) instalacji wentylacji i klimatyzacji;
b) instalacji grzewczej;
c) układu kogeneracji;
d) instalacji oświetlenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera PFU.
11. Zamawiający informuje, że na czas realizacji inwestycji obiekt zostanie zamknięty.
12. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z wykonywanie robót tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc, między innymi osób: projektanta, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9039000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9045999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9039000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane SAWREM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992823067

7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 115B

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9039000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.