Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304499/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484e85a9-1a1e-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku pływalni Aquasport w Brzegu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304499/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku pływali Aquasport w Brzegu Dolnym.
2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Obiekt objęty termomodernizacją położony jest przy ulicy Wilczej 8 w Brzegu Dolnym na działkach nr: 7/2, 8/2, 9/2 oraz 10, AM- 18 obręb Brzeg Dolny (działki będące własnością i w zarządzie gminy Brzeg Dolny), oznaczony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg Dolny symbolem B40UPs, przeznaczenie na usługi publiczne (ośrodek sportu i rekreacji).
4. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest opracowany przez ASPA Pracownia Architektoniczna Sp. z o.o., sp.k., ul. Zielonego Dębu 6, 51-621 Wrocław, Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej: PFU) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Realizacja zadania nastąpi w oparciu o procedurę zaprojektuj i wybuduj, co oznacza, że Wykonawca najpierw opracuje kompletną dokumentację projektową, a następnie wykona roboty budowlane zgodnie z tą dokumentacją.
6. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia obejmują:
1) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji będącej przedmiotem zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami
2) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane;
3) wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, uzyskanie wszelkich zezwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na użytkowanie.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona niezbędny zakres prac przedprojektowych na które składają się:
1) szczegółowe badania geotechniczne wraz z dokumentacją geotechniczną podłoża w obszarze planowanych robót budowlanych;
2) inwentaryzacja istniejącego budynku z zakresie niezbędnym do wykonania zadania;
3) ekspertyza techniczna istniejącego budynku.
8. Przewidywane prace projektowe związane z przygotowaniem dokumentacji projektowej będą obejmowały:
1) przygotowanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami;
2) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) nadzór autorski nad realizacją projektu.
9. Inwestycja obejmuje: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz wykonanie prac budowlanych:
1) w zakresie kubaturowym:
a) termomodernizację istniejącego budynku pływalni;
b) wykonanie dodatkowego szybu technicznego z wejściem na poziom -1;
2) w zakresie instalacyjnym:
a) instalacji wentylacji i klimatyzacji;
b) instalacji grzewczej;
c) układu kogeneracji;
d) instalacji oświetlenia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera PFU.
11. Zamawiający informuje, że na czas realizacji inwestycji obiekt zostanie zamknięty.
12. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z wykonywanie robót tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc, między innymi osób: projektanta, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9039000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9045999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9039000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane SAWREM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992823067
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 115B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SAWREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SAWREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9039000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.