eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów › Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Konstantynów - II etap



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Konstantynów – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Kard. St. Wyszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48833414192

1.5.8.) Numer faksu: +48833414192

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.konstantynow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Konstantynów – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5dbee72-29ca-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019657/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Konstantynów II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330207/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2022.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7266469,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w
aglomeracji Konstantynów – II etap”.
4.2. Opis inwestycji.
W zakres inwestycji wchodzą następujące prace:
1. Wykonanie przebudowy i rozbudowy Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Konstantynowie. Zakres zadania obejmuje w
szczególności:
1) budowę zbiornika osadu nadmiernego;
2) demontaż istniejącego wyeksploatowanego zestawu trzech dmuchaw napowietrzania ścieków w komarach reaktora
biologicznego na zautomatyzowaną stację dmuchaw wraz z systemem napowietrzania komór reaktorów opartą na
dmuchawach wyporowych wraz z zasilanie, sterowaniem i automatyką (szafa elektryczno-sterownicza będąca w komplecie
technologicznym ze stacją dmuchaw i systemem napowietrzania);
3) demontaż istniejącej wyeksploatowanej prasy osadu na nową prasę śrubowo-talerzową wraz z zestawem pomp do
transportu osadu, stacją polielektrolitu, stacją kondycjonowania osadu, zestawem do magazynowania i transportu osadu
odwodnionego;
4) wykonanie wentylacji budynku kraty koszowej wyposażonej w biofiltr w znaczący sposób ograniczający wydzielane
zapachy, aerozole i podnoszącej żywotność zainstalowanych urządzeń;
5) wykonanie dodatkowego wjazdu na teren oczyszczalni dla transportu osadu odwodnionego;
6) wykonanie wiaty postojowej na przyczepę do osadu;
7) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 38,2 kWp;
8) wykonanie zasilania wyposażenia zbiornika osadu nadmiernego
9) wykonanie niezbędnych robót budowlano-remontowych wynikających z realizacji robót jak wyżej.
2. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø200 mm o łącznej długości 996,30 mb w miejscowości Zakanale.
3. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø200 mm o łącznej długości 137,40 mb w miejscowości
Zakanale.
4. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø200 mm o łącznej długości 57,70 mb w ulicy Siedleckiej w
Konstantynowie.
5. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: z rur PVC Ø200 mm o długości 1794,00 mb, z rur PVC Ø160 mm o
długości 100,10 mb oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE-RC Ø110 mm o długości 894,90 mb (całość
łącznie 2789,00 mb) wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Konstantynów-Kolonia.
6. Budowę sieci wodociągowej z rur PE RC Ø110 mm o łącznej długości 800,50 mb w miejscowości Konstantynów-Kolonia.
7. Budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur: PVC Ø400 mm o długości 119,90 mb, PVC Ø315 mm o długości 575,20 mb
wraz odejściami bocznymi (przykanaliki) kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø160 mm o długości 114,10 mb (całość łącznie
809,20 mb).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233140-2 - Roboty drogowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9579855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10850000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9579855,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

remont i modernizacja oczyszczalni ścieków


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 957985500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.