eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łodygowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁODYGOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Łodygowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338630500

1.5.8.) Numer faksu: +48338630501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lodygowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c8f602a-4a69-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c8f602a-4a69-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027475/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIP.272.09.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2023/2024.
-Część I - Sołectwa: Łodygowice, Bierna, Zarzecze ( dł. dróg ok. 130 km)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub obie części zamówienia.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Łodygowice są gminą wiejską o zabudowie rozproszonej. Powierzchnia gminy wynosi 3680,88 ha. Utrudnienia podczas realizacji zamówienia: niewystarczającą szerokość niektórych dróg dojazdowych do nieruchomości, rodzaj nawierzchni niektórych dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie niektórych ulic.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod nr telefonu komórkowego. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. Drogi mogą być utrzymane na biało z możliwością przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po drogach od poniedziałku do soboty od godz.5.00 rano, w niedzielę i dni świąteczne od godz. 6.00. Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie nie dłuższym niż 60 minut liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. Przy intensywnych opadach śniegu maksymalny czas realizacji usługi – 8 godzin od momentu rozpoczęcia akcji czynnej.
W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.
W załącznikach nr 5 do SWZ Zamawiający określił ulice oraz minimalne wymagania sprzętowe dla poszczególnych części zamówienia.
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie stanowiło sumę dwóch składników:
a) akcja czynna. Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania usługi w cenie netto i brutto za 1 godzinę świadczenia czynnej akcji odśnieżania. Godzina odśnieżania rozumiana jest jako przejazd z opuszczonym pługiem (lemieszem) przez pełne 60 minut. Czas świadczenia usługi jest liczony odrębnie dla każdego pojazdu uczestniczącego w akcji.
Ilość godzin świadczenia czynnej akcji odśnieżania w sezonie szacuje się na: 500 godzin
Wartość ta została ustalona na podstawie danych za poprzednie zimowe sezony.
Faktyczne wynagrodzenie za czynną akcję należne Wykonawcy określone zostanie na podstawie ilości przepracowanych godzin pomnożonej przez wartość ryczałtowej ceny jednostkowej za godzinę świadczenia usługi i będzie uzależnione intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy.
b) gotowość do wykonywania usługi (akcja bierna). Wykonawca winien określić koszt miesięczny w cenie netto i brutto za gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców);
Wynagrodzenie za gotowość będzie przysługiwało niezależnie od tego, czy w danym miesiącu akcja czynna była prowadzona. Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu będzie stanowiło połowę wynagrodzenia za gotowość w miesiącu marcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 133975 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie zimowym 2023/2024.
-Część II – Sołectwo Pietrzykowice ( dł. dróg ok. 70 km)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub obie części zamówienia.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Łodygowice są gminą wiejską o zabudowie rozproszonej. Powierzchnia gminy wynosi 3680,88 ha. Utrudnienia podczas realizacji zamówienia: niewystarczającą szerokość niektórych dróg dojazdowych do nieruchomości, rodzaj nawierzchni niektórych dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie niektórych ulic.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod nr telefonu komórkowego. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. Drogi mogą być utrzymane na biało z możliwością przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po drogach od poniedziałku do soboty od godz.5.00 rano, w niedzielę i dni świąteczne od godz. 6.00. Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie nie dłuższym niż 60 minut liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. Przy intensywnych opadach śniegu maksymalny czas realizacji usługi – 8 godzin od momentu rozpoczęcia akcji czynnej.
W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.
W załącznikach nr 5 do SWZ Zamawiający określił ulice oraz minimalne wymagania sprzętowe dla poszczególnych części zamówienia.
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie stanowiło sumę dwóch składników:
a) akcja czynna. Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania usługi w cenie netto i brutto za 1 godzinę świadczenia czynnej akcji odśnieżania. Godzina odśnieżania rozumiana jest jako przejazd z opuszczonym pługiem (lemieszem) przez pełne 60 minut. Czas świadczenia usługi jest liczony odrębnie dla każdego pojazdu uczestniczącego w akcji.
Ilość godzin świadczenia czynnej akcji odśnieżania w sezonie szacuje się na: 500 godzin
Wartość ta została ustalona na podstawie danych za poprzednie zimowe sezony.
Faktyczne wynagrodzenie za czynną akcję należne Wykonawcy określone zostanie na podstawie ilości przepracowanych godzin pomnożonej przez wartość ryczałtowej ceny jednostkowej za godzinę świadczenia usługi i będzie uzależnione intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy.
b) gotowość do wykonywania usługi (akcja bierna). Wykonawca winien określić koszt miesięczny w cenie netto i brutto za gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców);
Wynagrodzenie za gotowość będzie przysługiwało niezależnie od tego, czy w danym miesiącu akcja czynna była prowadzona. Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu będzie stanowiło połowę wynagrodzenia za gotowość w miesiącu marcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 125925 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.