eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa drogi powiatowej nr 5683P w miejscowości Zbyczyna- Drożki



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 5683P w miejscowości Zbyczyna- Drożki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627828900

1.5.8.) Numer faksu: 627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 5683P w miejscowości Zbyczyna- Drożki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c59fd83e-f84d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7655202,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:„ Przebudowa drogi powiatowej nr 5683P w miejscowości Zbyczyna- Drożki”
Projektowany układ drogowy to odcinek drogi powiatowej kl. Z o łącznej długości 3,4 km na odcinku od 0+000,00 do 3 + 415,07 na odcinku Zbyczyna - Drożki od skrzyżowania z drogą powiatową nr 5684P do skrzyżowania z drogą powiatową nr 5682P. Cały układ drogowy zaprojektowano w nawierzchni bitumicznej, dostosowany do kategorii ruchu KR3.
Parametry techniczne jezdni: szerokość - 6m, spadki poprzeczne jezdni-daszkowy 2% w zależności od promienia, spadek podłużny wg niwelety, pobocze o szerokości 1,0m, spadek porzeczny 6%, prędkość projektowa 30km/h, 50km/h.
2.Zakres prac obejmuje :
wykonanie drogi w konstrukcji KR3,
przebudowę i budowę nowych rowów przydrożnych,
regulację cieków wodnych wraz z umocnieniem skarp,
budowę rowu chłonno-odparowującego,
wykonanie poboczy,
montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
budowę muru oporowego,
wykonanie wzmocnienia gruntu,
przebudowę istniejących i budowę nowych przepustów drogowych wraz ze ściankami czołowymi,
przebudowę 3 skrzyżowań z drogami powiatowymi,
przebudowę 39 zjazdów indywidualnych i 1 zjazdu publicznego.
3.W ramach przebudowy powstanie wyniesione skrzyżowanie oraz Powierzchnia jezdni - 21030 m2, powierzchnia pobocza utwardzonego 5 435 m2, powierzchnia rowów 9 935m2, powierzchnie umocnione kostka 1025m2, powierzchnia umocniona płytą betonową ażurową 845m2, powierzchnia nakładki bitumicznej 600m2. Ciąg drogowy posiada skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5684P oraz połączenie z drogą powiatową nr 5682P.
1) łączna długość przebudowywanych odcinków: 3415,07mb
2) klasa drogi: (sd) klasa Z
3) szerokość pasa ruchu: (sd) 3,0mb
4) przebudowa skrzyżowań z drogami powiatowymi: (sd) 3 szt. w tym jedno skrzyżowanie wyniesione
5) przebudowa zjazdów: (sd) zjazdy pojedyńcz 22 szt. zjazdy podwójne 17 szt. zjazd publiczny 1 szt.
6) budowa zatoki autobusowej: (sd) 0 szt.
7) budowa przejść dla pieszych: (sd) 2 szt.
8) budowa ciągu pieszo-rowerowego: (sd) 0 mb
9) budowa chodnika: (sd) 178mb. .
4. Elementy i rodzaje robót:
1) Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe,
2) Roboty drogowe konstrukcyjne,
3) Odwodnienie drogi,
4) Przepusty pod drogą,,
5) Przepust skrzynkowy ,
6) Mur oporowy
7) Wzmocnienie skarpy,
8) Docelowa organizacja ruchu,
9) Oświetlenie uliczne,
10) Zieleń
5. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewowski , Sędzisław 50, 58-410 Marciszów.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlano- wykonawcze (załącznik nr 9 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ),
Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 8 do SWZ) pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12751062,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13498029,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12751062,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe S.A.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191810367

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

przepust skrzynkowy PS1, roboty ziemne, stabilizacja gruntu cementem


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12751062,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wnosi 2% zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynagrodzenia umownego brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.