eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobżenica › Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica : Część 1 "Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo" Część 2 (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica :
Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo” Część 2 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672868100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót budowlanych na terenie gminy Łobżenica :
Część 1 „Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4m. oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo” Część 2 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98c8d80c-2dd0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016478/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb : Witrogoszcz

1.1.10 Budowa ( przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. 4 m oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Kunowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-PZI.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181585,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Łobżenica. Dla części 1 dotyczy remontu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kunowo na odcinku w kilometracji 0+000,00 do 0+330,00, Droga objęta opracowaniem posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz obustronne pobocza gruntowe. Zakres remontu dróg obejmuje:
a. profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni
b. wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm
c. uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
Przebieg remontowanego odcinka drogi gminnej będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokości jezdni 4,0 m. Ukształtowanie trasy w profilu podłużnym należy dostosować do ukształtowania wysokościowego istniejącej nawierzchni drogi z uwzględnieniem projektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Początek i koniec odcinka należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia w pasie drogi tablicy informacyjnej tablicy z herbem Województwa Wielkopolskiego oraz z treścią „Zadanie zrealizowano przy udziale dofinansowania z budżetu Województwa Wielkopolskiego „ z wyszczególnieniem całkowitego kosztu zrealizowanego zadania oraz kwoty uzyskanej dotacji budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90792,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa (przebudowa) dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Łobżenica. Dla części 2 dotyczy budowy (przebudowy) gruntowej drogi gminnej nr 129008P w miejscowości Witrogoszcz na działce nr 148, w kilometracji 0+000,00 do 0+330,00. Drogi objęte opracowaniem posiadają nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz obustronne pobocza gruntowe. Zakres prac obejmuje:
a. profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni
b. wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm
c. uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
Przebieg remontowanego odcinka drogi gminnej będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokości jezdni 4,0 m. Ukształtowanie trasy w profilu podłużnym należy dostosować do ukształtowania wysokościowego istniejącej nawierzchni drogi z uwzględnieniem projektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Początek i koniec odcinka należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia w pasie drogi tablicy informacyjnej tablicy z herbem Województwa Wielkopolskiego oraz z treścią „Zadanie zrealizowano przy udziale dofinansowania z budżetu Województwa Wielkopolskiego „ z wyszczególnieniem całkowitego kosztu zrealizowanego zadania oraz kwoty uzyskanej dotacji budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90792,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118622,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118622,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: zABARTOWO 38A

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118622 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108762,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108762,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "HURT-TRANS,KAWIKO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO 38A

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108763 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem podana została jako brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.