Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00381201/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza -133 sztuki jednego modelu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 324 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c37aaa71-4717-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza -133 sztuki jednego modelu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37aaa71-4717-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034801/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup profesjonalych oczyszczaczy powietrza - 133 sztuki jednego modelu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza– 133 sztuki jednego modelu. Zakup obejmuje:dostawę profesjonalnych oczyszczaczy powietrza wraz z oryginalnym kompletem filtrów i wszystkimi elementami koniecznymi do natychmiastowego uruchomienia urządzeń oraz dodatkowy zestaw filtrów do każdego z urządzeń.
Każde z dostarczonych urządzeń musi spełniać poniższe wymagania:
zalecany rozmiar pomieszczenia: od 70 do 80 m²;
wydajność przepływu powietrza przez oczyszczacz [m3/h]: minimum 160;
wyposażenie podstawowe: filtr wstępny, filtr węglowy, filtr HEPA co najmniej klasy H13 EF 99,97%, instrukcja obsługi w języku polskim;
dodatkowe funkcje polepszające powietrze: jonizator powietrza;
czujniki: czujnik zanieczyszczenia;
wskaźnik zanieczyszczenia powietrza;
maksymalny pobór mocy: 80 W;
poziom hałasu: oczyszczacz powietrza musi spełniać warunek, że przynajmniej na jednym trybie pracy poziom głośności nie przekracza 30 dB; max poziom hałasu może wynosić 65dB;
funkcje dodatkowe: blokada rodzicielska, wskaźnik zużycia filtrów;
urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE oraz powinno posiadać atest higieniczny PZH;
wyposażenie dodatkowe: dodatkowy zestaw filtrów (węglowy
i HEPA) na jedną wymianę;
gwarancja: min. 24 miesiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony
w załącznikach do SWZ: „Przedmiocie zamówienia” oraz w „Projektowanych postanowieniach umowy”
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514300-5 - Aparatura filtrująca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:w postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert złożono 3 oferty. Bezpośrednio przez otwarciem ofert, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 186 200 zł brutto. Poniżej przekazuję wykaz wykonawców którzy złożyli oferty w postępowaniu:Oferta nr 1:Promedium Krystyna Osińskaul. Karola Libelta 1a/2,61-706 Poznań ,Cena złożonej oferty: 252 567,00 zł,Okres gwarancji: 48 miesięcy.
Oferta nr 2:Filters International Sp. z o.o.ul. Perla 10,41-300 Dąbrowa Górnicza ,Cena złożonej oferty: 723 067,80 zł,Okres gwarancji: 12 miesięcy.
Oferta nr 3:Małgorzata Curyło SIMPLY ME ul. kpt. Hardego 2, 32-300 Olkusz , Cena złożonej oferty: 243 749,00 zł, Okres gwarancji: 60 miesięcy.
W związku z tym, że ceny wszystkich złożonych ofert znacznie przewyższają możliwości finansowe zamawiającego i kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 186 200 zł brutto, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. Zgodnie z art.255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Z uwagi na fakt, iż zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243749 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723067,80 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Budowa niezależnej instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku biurowo-warsztatowego wraz z obiektami inwentarskimi PGKiM Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych przy ul. Energetyków 5
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.