eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45b77e7e-3d08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b77e7e-3d08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek - z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.19.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1742 O w m. Krasiejów ul. Brzeziny Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1742 O polegającej na budowie chodnika z odwodnieniem i remontem nawierzchni. Odcinek od istniejącego chodnika w m. Ozimek posesja nr 34 w kierunku Krasiejowa, do posesji nr 23 w Krasiejowie dz. nr 674/144. Długość odcinka ok. 900 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- jezdni o szerokości min 5,5 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D;
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany
w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 51900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Szczedrzyk ul. Opolska
Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Szczedrzyk ul. Opolskiej polegającej na budowie chodnika z odwodnieniem i remontem nawierzchni. Odcinek od istniejącego chodnika działka nr 80/2 posesja nr 22 do ul. Spacerowej i od ul. Spacerowej do ul. Pokoju. Długość odcinka ok. 900 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- poszerzenia jezdni do szerokości min 5,5 m do 6,0 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni (wzmocnienie nawierzchni bez korekty podbudowy); zastosować geometryczne elementy spowolnienia ruchu;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany
w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 72980 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Pustków
Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Pustków, polegającej na budowie chodnika od ul. Zielonej do ul. Słonecznej i od ul. Słonecznej do ul. Robotniczej nr 1. Długość odcinka ok. 800 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- jezdni o szerokości min 5,5 - 6,0 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D;
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 53900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jesat niezgodna z warunkami zamówienia (złożona oferta nie zawiera ceny oraz okresu gwarancji ), to na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jesat niezgodna z warunkami zamówienia (złożona oferta nie zawiera ceny oraz okresu gwarancji ), to na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jesat niezgodna z warunkami zamówienia (złożona oferta nie zawiera ceny oraz okresu gwarancji ), to na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.