eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0109660b-2ae3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324720

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1044611,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową z podziałem na 2 zadania, w tym:
Zadanie 1 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 2.2.
Zadanie 2 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 3.1.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
2. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do niniejszej umowy oraz warunkami zawartej umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

Zadanie 1 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 2.2.

Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) frezowanie warstwy ścieralnej,
2) wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wiążącej o nawierzchni bitumicznej,
3) wymiana wszystkich istniejących korytek ściekowych na nowe,
4) wymiana istniejących krawężników na nowe,
5) wykonanie poboczy z kruszywa i warstwy frezowiny,
6) dostosowanie nawierzchni zjazdów do nowego poziomu jezdni,
7) regulacja wysokościowa studni,
8) wymiana włazów i wpustów deszczowych,
9) wymiana przepustu na nowy,
10) uporządkowanie terenu.



Zadanie 2 – „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy – etap 3.1.”

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. frezowanie warstwy ścieralnej,
2. wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wiążącej o nawierzchni bitumicznej,
3. wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej na projektowanym poszerzeniu jezdni,
4. dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów oraz wymiana nawierzchni w zakresie pasa drogowego,
5. wymiana istniejących korytek ściekowych na nowe,
6. wykonanie poboczy z kruszywa i warstwy frezowiny,
7. wymiana dwóch przepustów na nowe,
8. uporządkowanie terenu


ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ zawarte są w ust. 4 Rozdz. VI. Opisu przedmiotu zamówienia SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową i wymagane dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF

2) Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane w ZIP dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF,

3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1480000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1480000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.