eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa systemu analitycznego złożonego z chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol GCMS (etap drugi)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu analitycznego złożonego z chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol GCMS (etap drugi)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4aa0192-3102-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu analitycznego złożonego z chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol GCMS (etap drugi)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4aa0192-3102-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WTiICH/604/II/2023/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego)
wolnego od wad prawnych i fizycznych chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol GC-MS
wraz z wyposażeniem.
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1
powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia (tzw. Opis techniczno-zakresowy
przedmiotu dostawy) - podaje załącznik nr 2 SWZ.
3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SWZ mowa będzie o „Sprzęcie” bez bliższego określenia - rozumieć przez
to należy całość wyszczególnioną w załączniku nr 2 SWZ składającą się na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy
z niniejszego zamówienia, tj. urządzenia i inne elementy, w tym oprogramowanie (programy komputerowe) składające się
na wskazany tam Sprzęt.
4. W przypadku i w zakresie, w jakim w załączniku SWZ, o którym mowa w ust. 2 powyżej wskazane są znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, wskazanie takie nie wiąże innych Wykonawców. Należy je traktować jako przykładowe
propozycje, służące jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznoużytkowych
założonych dla danego typu rozwiązań.
5. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia
Sprzętu”), którym będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia budynku Katedry Technologii Chemicznej
Organicznej i Materiałów Polimerowych znajdujące się na parterze i pierwszym piętrze budynku Wydziału Technologii i
Inżynierii Chemicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie. Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również
fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczeń, o których mowa powyżej (wskazany wyżej
budynek nie posiada windy);
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu,
polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie,
podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym w razie potrzeby konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów
składających się na Sprzęt, a także wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia na okoliczność potwierdzenia
poprawności jego działania (pracy) po ukończeniu wskazanej wyżej czynności instalacji i kalibracji;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres
nie krótszy niż 24 miesiące od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym
zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy).
4) Przeprowadzenie podstawowego szkolenia instruktażowego dla personelu (3 osób) Zamawiającego mającego na celu
wstępne przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego
Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu;
5) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej w zakresie
wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji Sprzętu (Instrukcja
Obsługi) - w wersji papierowej i elektronicznej do czytania (np. format pdf);
c) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają
posiadania takich dokumentów do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
6) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z
zaoferowanego oprogramowania (programów komputerowych) z załącznika nr 2 SWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów komputerowych, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze
Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest
minimum licencja pełna, bezterminowa. Minimalna liczba stanowisk komputerowych, na które ma być zapewniona licencja
danego programowania (programów komputerowych jak wyżej) jest określona w załączniku nr 2 SWZ, przy czym, w
przypadku, w jakim w odniesieniu do danego oprogramowania (programu komputerowego) ani załącznik nr 2 SWZ, ani
Oferta nie wskazuje liczby stanowisk komputerowych, na jakie ma być udzielona Zamawiającemu jego licencja - licencja
tego oprogramowania będzie minimum licencją jednostanowiskową.
6. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające
wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu
Sprzętu takie jak:
1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i
dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady;
2) Przeglądy serwisowe Sprzętu w liczbie minimum jeden na każde 12 miesięcy okresu udzielonej gwarancji na Sprzęt;
3) Wsparcie techniczne dla przyszłych użytkowników Sprzętu minimum przez okres udzielonej gwarancji na Sprzęt;
4) Aktualizacja oprogramowania (programów komputerowych), o których mowa w ust. 6 pkt 6) powyżej minimum przez
okres udzielonej gwarancji na Sprzęt.
7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 6 i 7 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot
niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140150633

7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.