Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368615/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 360914W w m. Dąbrówka-Ług, gm. Skórzec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Skórzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b04aadc-4341-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 360914W w m. Dąbrówka-Ług, gm. Skórzec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b04aadc-4341-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048893/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont drogi gminnej nr 360914W w m. Dąbrówka-Ług, gm. Skórzec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368615
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej z wykonaniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, odtworzeniem poboczy kruszywem naturalnym, dopasowaniem nawierzchni istniejących zjazdów do nowej nawierzchni oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
Zadanie obejmuje wykonanie m.in.:
1) frezowania istniejącej nawierzchni na początku opracowania w celu dopasowania wysokościowego starej i nowej warstwy ścieralnej oraz miejscowego frezowania kolein na długości drogi;
2) naprawy zadołowań i ubytków w istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym;
3) oczyszczenia istniejącej nawierzchni;
4) skropienia istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową;
5) wyrównania mieszanką mineralno-bitumiczną do zakładanych spadków poprzecznych w ilości ok. 75kg/m2;
6) regulacji włazów, studzienek i zaworów uzbrojenia podziemnego;
7) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S 50/70 dla KR3 gr. ok. 4 cm po zagęszczeniu;
8) odtworzenia obustronnego pobocza z kruszywa naturalnego;
9) dopasowania istniejących zjazdów do nowej nawierzchni;
10) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych (włazy kanałowe, zawory wodociągowe i gazowe)
11) inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.09.2023 r. do godz. 10:30 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI SKÓRZEC
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec - etap II
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec II
więcej: przetargi SKÓRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- "Budowa drogi na działce 364/14 obr. 0001 Myślibórz oraz przebudowa istniejącego odcinka drogi na działce nr 364/14 w zakresie budowy oświetlenia drogowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.