eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › malowanie pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 10 Politechniki Gdańskiej w ramach remontu budynku wraz z pracami towarzyszącymi, zlokalizowanego przy ulicy Wyspiańskiego 7 w Gdańsku - Wrzeszczu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
malowanie pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 10 Politechniki Gdańskiej w ramach remontu budynku wraz z pracami towarzyszącymi, zlokalizowanego przy ulicy Wyspiańskiego 7 w Gdańsku – Wrzeszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

malowanie pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 10 Politechniki Gdańskiej w ramach remontu budynku wraz z pracami towarzyszącymi, zlokalizowanego przy ulicy Wyspiańskiego 7 w Gdańsku – Wrzeszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0cf1698-381b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/200/055/R/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 10 Politechniki Gdańskiej w ramach remontu budynku wraz z pracami towarzyszącymi, zlokalizowanego przy ulicy Wyspiańskiego 7 w Gdańsku – Wrzeszczu.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń w Domu Studenckim nr 10 Politechniki Gdańskiej:
a) zabezpieczenie stolarki drzwiowej, okiennej oraz elementów oświetlenia wraz z osprzętem przewodów dla wszystkich branż,
b) zabezpieczenie wszystkich podłóg,
c) wykonanie nowych warstw malarskich na ścianach i sufitach po usunięciu uszkodzeń, ubytków i spękań,
d) malowanie skrzydeł drzwiowych płycinowych,
e) remont węzłów sanitarnych (wymiana stolarki drzwiowej w wejściu do kabin prysznicowych wraz z ościeżnicami, wymiana przerdzewiałych uchwytów do umywalek, kratek wentylacyjnych, baterii umywalkowych i prysznicowych),
f) oczyszczenie i konserwacja stolarki okiennej (okna połaciowe drewniane na poddaszu),
g) prace posadzkarskie i tynkarskie zewnętrzne (układanie płytek ceramicznych na schodach, naprawa i malowanie murków cokołowych przy wejściu, słupów i spodu tarasu, naprawa rynien i rur spustowych na tarasie),
h) naprawa schodów zewnętrznych w łączniku DS5A,
i) odkurzanie i mycie wyremontowanego obiektu.

Prace remontowe obejmować będą malowanie wszystkich pomieszczeń budynku wraz klatkami schodowymi i korytarzami oraz remont węzłów sanitarnych.
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych objętych malowaniem wynosi – 2 866,70 m2
Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej.
Przedmiot zamówienia określa:
a) projekt techniczny,
b) przedmiar robót,
c) STWIORB

Dokumentacja projektowa, oraz pozostałe wskazane dokumenty znajdują się w folderze będącym załącznikiem nr 4 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ

3.Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Magnum Agnieszka Ciupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821 -173 -71 -73

7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 12,

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.