eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach" w ramach zadania w bud¿ecie miasta "Remont krytej p³ywalni w Starachowicach".



Og³oszenie z dnia 2022-10-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach” w ramach zadania w bud¿ecie miasta „Remont krytej p³ywalni w Starachowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://starachowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach” w ramach zadania w bud¿ecie miasta „Remont krytej p³ywalni w Starachowicach”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46a3368f-4ba2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00393699

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022164/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.32 Remont krytej p³ywalni w Starachowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.um.starachowice.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki ePUAP (Urzêdu Miejskiego w Starachowicach): /umstarachowice/SkrytkaESP
poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj±cy oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musz± posiadaæ konto na Platformie ePUAP. Wykonawca przesy³a w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zaszyfrowan± ofertê przez „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Ca³y proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl
i zosta³ opisany w za³±czniku do SWZ „Instrukcja u¿ytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y ww. instrukcji.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ lub oraz innych dokumentów
i informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert).
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±,
z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP, udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej
poprzez e – mail: zamowienia@starachowice.eu.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ Wykonawca sk³ada jako za³±czniki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Starachowicach,
ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75.
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawêcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach” w ramach zadania w bud¿ecie miasta „Remont krytej p³ywalni w Starachowicach”.
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, (je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy);
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2022.HE

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 480795,60 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach.
G³ówny zakres zamówienia obejmuje wymianê centrali wentylacyjnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zadanie dofinansowane ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.
Obiekt powsta³y w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczony jest dla wszystkich u¿ytkowników, w szczególno¶ci u³atwi poruszanie siê osobom z niepe³nosprawno¶ci± ruchow±.
Przewiduje siê mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcê przed z³o¿eniem oferty.
Z uwagi, i¿ zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostêpnym, Wykonawca mo¿e dokonaæ wizji lokalnej samodzielnie.

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia tj. z
- wykonywaniem robót konstrukcyjno-budowlanych
- wykonywaniem robót elektrycznych,
- wykonywaniem robót sanitarnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ kary umownej z tytu³u zw³oki w wykonaniu przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy musz± spe³niæ nastêpuj±ce warunki:
posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± tj.:
a) wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
jednej roboty o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, zawieraj±cej w swoim zakresie centralê wentylacyjn±.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.
b) wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia
tj. wymagane jest dysponowanie ni¿ej wymienionymi osobami kadry technicznej, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierowników bran¿owych, przy legitymowaniu siê odpowiednimi uprawnieniami przez takie osoby:
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy / robót, przy co najmniej jednej realizacji robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, zawieraj±cej w swoim zakresie budowê, przebudowê lub remont centrali wentylacyjnej – kierownik budowy;
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami bran¿y instalacji wentylacji i klimatyzacji – kierownik robót;
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami bran¿y elektro-energetycznej – kierownik robót.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.
UWAGA! W przypadku wymogu dysponowania kilkoma osobami w ró¿nych bran¿ach Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji w ww. bran¿ach je¶li wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia. Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musz± byæ zgodne z ustaw± dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±cym im wa¿nym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ci.
Dla ww. warto¶ci wykazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Wiêcej w pkt 6 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia
z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – sporz±dzonego wg za³±cznika - DO¦WIADCZENIE ZAWODOWE.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Wymagane jest wykazanie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
jednej roboty o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, zawieraj±cej w swoim zakresie centralê wentylacyjn±.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzonego wg za³±cznika - WYKAZ OSÓB.
Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia
tj. wymagane jest dysponowanie ni¿ej wymienionymi osobami kadry technicznej, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierowników bran¿owych, przy legitymowaniu siê odpowiednimi uprawnieniami przez takie osoby:
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy / robót, przy co najmniej jednej realizacji robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto, zawieraj±cej w swoim zakresie budowê, przebudowê lub remont centrali wentylacyjnej – kierownik budowy;
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami bran¿y instalacji wentylacji i klimatyzacji – kierownik robót;
jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami bran¿y elektro-energetycznej – kierownik robót.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.
UWAGA! W przypadku wymogu dysponowania kilkoma osobami w ró¿nych bran¿ach Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji w ww. bran¿ach je¶li wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia. Wiêcej w pkt 7 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nw. podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg z³o¿enia ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
Oferta winna zawieraæ co najmniej:
1) wype³niony formularz OFERTA z kosztorysem ofertowym,
2) wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2 i 3
3) wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2a i 3a, je¶li dotyczy
4) zobowi±zanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ),
5) uzasadnienie zastrze¿onych w ofercie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¶li dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 5 SWZ),
6) pe³nomocnictwo – je¿eli zosta³o ustanowione, b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ),
7) potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) W przedmiotowym postêpowaniu oferta musi byæ zabezpieczona wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci: 3.000,00 z³.
2) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu - tylko przelewem na rachunek bankowy nr 10 1090 2590 0000 0001 4860 2944 Santander Bank Polska, z takim wyprzedzeniem, aby wp³ynê³o na rachunek Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiaj±cego,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Tytu³em: WADIUM na przetarg „Remont wentylacji krytej p³ywalni w Starachowicach”
3) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci dokumentu elektronicznego. Dowodem wniesienia wadium jest orygina³ gwarancji, któr± Zamawiaj±cy dysponuje i na podstawie której mo¿e dochodziæ swoich roszczeñ. Elektroniczna kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em nie stanowi dowodu wniesienia wadium, a jedynie jest dowodem, ¿e takie zobowi±zanie - zawarte w tre¶ci gwarancji wadialnej – istnieje.
Uwaga!: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub porêczenia, Zamawiaj±cy uzna wadium za skutecznie zabezpieczaj±ce ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ skutecznego zg³oszenia ¿±dania zap³aty w ka¿dej sytuacji, gdy zdarzenie uzasadniaj±ce zatrzymanie wadium zaistnia³o w tym okresie.
Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) tej¿e ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wy¿ej.
Podstawy dotycz±ce wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ odrêbnie w sk³adanej ofercie (dotyczy o¶wiadczeñ i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.
Warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y opisane w czê¶ci SWZ odnosz±cej siê do wymaganych warunków udzia³u.
Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek w formularzu „OFERTA” dok³adnie wskazaæ dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.
Zasady sk³adania ofert wspólnych reguluj± zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê nw. zmiany postanowieñ zawartej umowy, które nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy:
1. zmiany technologiczne - realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji:
a) gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
b) w zwi±zku z postêpem technicznym za zgod± Zamawiaj±cego,
c) zmiany obowi±zuj±cego prawa,
2. zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy lub przez Zamawiaj±cego, w razie wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych,
b) wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, w szczególno¶ci: obfitych opadów trwaj±cych w sposób ci±g³y, nieprzerwanie powy¿ej 5 dni i powoduj±cych wykonywanie innych czynno¶ci przywracaj±cych stan mo¿liwy do kontynuacji robót lub innych zjawisk atmosferycznych powoduj±cych przerwanie robót budowlanych,
c) wykonania robót dodatkowych, maj±cych wp³yw na termin wykonania zamówienia podstawowego,
d) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiaj±cego; wstrzymanie robót w zwi±zku z konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej,
f) wyst±pienia innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkañców.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci, termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.