eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95116a9-3814-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 usługi transportu lotniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/130/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400442,1 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie na zamówienie Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81/87, 81-225 Gdynia, biletów lotniczych na przeloty zagraniczne i krajowe.
2. Przewidywana liczba biletów lotniczych - 260 biletów, tj. 250 szt. na połączenia międzynarodowe i 10 szt. na połączenia krajowe.
3. Zamówienie realizowane będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2025 lub do wykorzystania kwoty zamówienia.
4. Wykonawca musi posiadać dostępność usługi rezerwacji i zakupu tzw. "biletów marynarskich".
5. Wykonawca musi mieć w ofercie taryfy marynarskie.
6. Wykonawca będzie świadczył usługi przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę:
a. 6 dni w tygodniu przez min. 7 godzin - z przydzieleniem bezpośrednich numerów telefonów (nie dopuszcza się obsługi Zamawiającego za pomocą infolinii, która łączy z dowolnym konsultantem),
b. całodobowo - numer telefonu, pod którym będzie dostępna osoba zapewniająca Zamawiającemu realizowanie zleceń wyszukiwania, rezerwacji, zakupu, reklamacji biletów oraz rozwiązywania problemów nieprzewidzianych wcześniej, szczególnie w trakcie podróży (zmiany rezerwacji, czasu, terminu podróży etc.).
7. Bilety będą rezerwowane, sprzedawane i dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
8. Gwarantowany termin obowiązywania założonej rezerwacji biletów lotniczych wynoszący 24 godziny.
9. Bilety lotnicze (e-tickets) będą dostarczane na adresy e-mail wskazane przez Zamawiającego, nie później niż 48 godzin przed planowanym wylotem.

II. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy działań:

1. Zakładania rezerwacji oraz zmian rezerwacji biletów lotniczych wg zapotrzebowania Zamawiającego; w ramach niniejszego działania Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w terminie nie dłuższym niż 120 minut od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania (w formie e-mailowej lub telefonicznej) co najmniej trzech wariantów najkorzystniejszych połączeń (w tym także na życzenie Zamawiającego połączeń tanimi liniami lotniczymi), w miarę możliwości bez międzylądowań, a gdy brak jest takiego wariantu - z najkrótszym czasem oczekiwania na przeloty w ramach lotów łączonych; Wykonawca zobowiązany jest również do oferowania najkorzystniejszych połączeń pod względem ceny biletu i z uwzględnieniem wszelkich promocji.
Podane terminy realizacji usługi mogą ulec zmianie w zależności do deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie (kryterium oceny ofert).
2. Wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży.
3. Wystawiania faktur z uwidocznieniem imienia i nazwiska pasażera, trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej, opłat lotniskowych, upustu od ceny taryfowej etc.
4. Dostarczania biletów lotniczych wg zapotrzebowania Zamawiającego bez dodatkowych opłat w terminie i na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail zgodnie z SWZ, ale nie później niż na 48 godzin przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu.
5. Przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów lotniczych przy dokonanych wcześniej rezerwacjach oraz informowania o zmianach warunków rezerwacji (cena biletu, godziny przelotu etc.).
6. Powiadamiania o dokonanych przez przewoźnika zmianach godzin i/ lub dat wylotu/ przylotu etc., dotyczących już wystawionych biletów lotniczych.
7. Zwrot biletów w przypadku odwołania planowanego wyjazdu, zwrot części kosztów biletu lub zmiana w bilecie nazwiska przedstawiciela Zamawiającego w przypadku ewentualnej rezygnacji danej osoby z zaplanowanego przelotu, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminach przewoźnika, którego dana sytuacja dotyczy.
8. Zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponadnormatywny (waga, wymiar etc.), doradztwo w zakresie programów lojalnościowych.
9. Gromadzenie punktów w programach lojalnościowych w imieniu i na konto Zamawiającego, np. LOT dla Firm, Lufthansa PartnerPlusBenefit, SASCreditsPolska, BlueBiz itp.
10. Sporządzanie miesięcznych raportów (zestawień) z ilości i wartości netto/ brutto dostarczonych biletów lotniczych do Zamawiającego.
11. Przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przelotów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu kosztów biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych.
12. Zapewnienia możliwości bezkosztowego zwrotu biletu lotniczego (linii regularnych) w dniu jego wykupu.
13. Dokonania bezpłatnej odprawy on-line w imieniu pasażera, jeśli taką potrzebę zgłosi Zamawiający.
14. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować wszystkie zlecone w trakcie trwania umowy usługi nawet po wygaśnięciu umowy (dotyczy wszelkich ewentualnych zmian w wystawionych biletach lotniczych, wymienionych w punktach 6, 7, 8, 11).
15. Zamawiającemu przysługuje prawo porównywania cen biletów lotniczych oferowanych przez wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej, w tym przez Internet; jeżeli w wyniku weryfikacji okaże się że oferowana przez wykonawcę cena nie jest najniższa, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży biletu po cenie nie wyższej niż 105% najniższej ceny oferowanej przez inny podmiot.
16. Zamawiający zastrzega sobie, że wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia.
17. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać aktualną autoryzację/akredytację Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA), a jego działania w zakresie wymaganych usług muszą być zgodne z normami jakościowymi określonymi przez IATA.
III. Struktura zamówienia:
1. Przeloty zagraniczne:
a) Przewidywana liczba biletów: 250
b) Przewidywane trasy przelotów:
np. Finlandia, Hiszpania, Wielka Brytania, Szwecja, Czechy, Niemcy, Austria, Belgia, Estonia, Ukraina, Włochy, Portugalia, Norwegia, Irlandia, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Francja, Dania, Szwajcaria, Rosja, Izrael, Chiny, Gruzja, Turcja, USA, Kanada, Kolumbia, Meksyk, Panama, Brazylia, Hong Kong, Singapur, Taiwan, Japonia, Korea Pd., Wietnam, Indonezja, Angola, RPA, Senegal, Algieria, Australia, Nowa Zelandia
(mogą także wystąpić przeloty do innych krajów niewymienionych powyżej).
c) Rezerwacja będzie dokonywana w tradycyjnych rejsowych liniach lotniczych w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej na trasach europejskich i reszty świata, a także w liniach czarterowych i w tzw. tanich liniach lotniczych oraz dodatkowo rezerwowane będą tzw. "bilety marynarskie".

2. Przeloty krajowe:
a) Przewidywana liczba przelotów: 10
b) Przewidywane trasy przelotów - cała Polska.
c) Rezerwacja będzie dokonywana w tradycyjnych rejsowych liniach lotniczych w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej i w tzw. tanich liniach lotniczych (o ile takie będą dostępne).

IV. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający informuje, że w terminie 21.01.2022 - 30.06.2023 zakupił 221 szt. biletów na przeloty międzynarodowe oraz 4 na przeloty krajowe. Zamawiający realizował zakup biletów lotniczych po 30.06.2023.
W okresie poprzedniej umowy 30.06.2020 - 31.12.2021 zakupiono łącznie 37 szt. biletów na przeloty międzynarodowe. Z uwagi na pandemię koronawirusa i wprowadzone restrykcje w podróżowaniu, Zamawiający nie dokonywał zakupów biletów lotniczych po 10.12.2021.
Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić tras przelotów, liczby połączeń oraz ilości biletów lotniczych kupowanych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2025 lub do wykorzystania kwoty zamówienia.
2. Przedstawiona powyżej struktura zamówienia jest strukturą przewidywaną, mającą na celu ułatwienie Wykonawcy oszacowanie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przewidywanej struktury zamówienia w każdym z wyszczególnionych powyżej punktów w przypadku zaistnienia takiej konieczności, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty. Rzeczywiste ilości zamawianych usług będą wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość rzeczywistych potrzeb Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w zakresie zakupu biletów lotniczych może być mniejsza niż określona powyżej.
W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania przedmiotu umowy w całości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2192,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2253,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2192,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bankowe Biuro Podróży "Travelbank" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260210949

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.