Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374600/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00413509/01 - Wynik z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słupia 136
1.4.2.) Miejscowość: Słupia
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-128
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 468315591
1.4.8.) Numer faksu: 468315514
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393469
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00374600
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia na działce: Nr ewid. 1403 - obręb Słupia, Nr ewid. 215, 154 – obręb Modła o długości 1160 m,
a) sytuacja: planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku i na końcu przedmiotowego odcinka. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Na trasie zaprojektowano jeden łuk poziomy o spadku sześcioprocentowym. Przejście ze spadku na łuku do spadku daszkowego przewidziano na prostych przejściowych na długości 15 m. Zaprojektowano również załamania trasy.
Pod jezdnią w km 0+353,00 należy ułożyć przepust z rur PEHD o średnicy 60 cm
i długości 8,00 m usytuowany na ławie żwirowej o grubości 15 cm. Na wlocie i wylocie należy ustawić ścianki czołowe z gotowych elementów prefabrykowanych dla rur
o średnicy 60 cm.
b) jezdnia: Prace polegać będą na wykonaniu poszerzenia istniejącej konstrukcji jezdni do uzyskania szerokości 5,00 m. W miejscu wystąpienia łuku zaprojektowano poszerzenie jezdni do szerokości 5,50 m. Zmiana szerokości jezdni do 5,00 m nastąpi na prostych przejściowych. Na końcu odcinka szerokość należy zmniejszyć i dostosowana do szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 1,00 m. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Na trasie przewidziano wycinkę drzew kolidujących z daną inwestycją wraz z karczowaniem pni i wywozem poza teren inwestycji.
c) pobocza: przewiduje się wykonanie poboczy obustronnych ziemnych, ze spadkiem jednostronnym sześcioprocentowym w kierunku rowu przydrożnego.
d) zjazdy: Przewiduje się utwardzenie istniejących zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 mm. Szerokość zjazdów wynosi 4,50 m. Oś zjazdów zaprojektowano pod kątem 90 stopni do osi jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdów zaokrąglono łukiem
o R=3m.
Pod każdym ze zjazdów należy ułożyć rurę PEHD o średnicy 40 cm i długości 6,00m. Rury te należy usytuować na ławie żwirowej grubości 15 cm. Spadki zjazdów należy dostosować do spadku podłużnego jezdni i do istniejącego terenu działek przydrożnych, do których projektowany jest zjazd. W km 0+754,85 istniejący zjazd kostki betonowej należy rozebrać w celu ustawienia rury przepustowej i ponownie ułożyć nawierzchnię
z kostki betonowej, wysokościowo dostosowując go do projektowanej nawierzchni bitumicznej. Ewentualnie zamiennie można wykonać przecisk pod istniejącym zjazdem.
e) rów przydrożny: w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni konieczne jest odtworzenie rowu przydrożnego po obydwu stronach jezdni
z zachowaniem jego pierwotnych parametrów.
f) konstrukcja:
nawierzchnia
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
poszerzenie
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
– siatka zbrojeniowa z włókien szklanych szer. 1,00 m
20 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 m – warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa
zjazdy
1) 20 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 cm – kruszywo naturalne
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 6 do SWZ;
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia na działce: Nr ewid. 1403 - obręb Słupia o długości 998,00 m,
a) sytuacja: planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku i na końcu przedmiotowego odcinka. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Pod jezdnią w km 0+353,00 należy ułożyć przepust z rur PEHD o średnicy 60 cm i długości 8,00 m usytuowany na ławie żwirowej o grubości 15 cm. Na wlocie i wylocie należy ustawić ścianki czołowe z gotowych elementów prefabrykowanych dla rur o średnicy 60 cm.
b) jezdnia: Prace polegać będą na wykonaniu poszerzenia istniejącej konstrukcji jezdni do uzyskania szerokości 5,00 m. Na końcu odcinka szerokość należy zmniejszyć
i dostosować do szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 1,00 m. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. W ramach zadania zostaną wycięte kolidujące z przedmiotowym zakresem prac drzewa według odrębnych zezwoleń. W ramach inwestycji należy teren zielony obsiać mieszankami traw by pełniły funkcje izolacyjną, w tym akustyczną i termiczną, oraz retencjonowały wody opadowe.
c) pobocza: przewiduje się wykonanie poboczy obustronnych ziemnych, ze spadkiem jednostronnym sześcioprocentowym w kierunku rowu przydrożnego.
d) zjazdy: Przewiduje się utwardzenie istniejących zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 mm. Szerokość zjazdów wynosi 4,50 m. Oś zjazdów zaprojektowano pod kątem 90 stopni do osi jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdów zaokrąglono łukiem
o R=3m.
Pod każdym ze zjazdów należy ułożyć rurę PEHD o średnicy 40 cm i długości 6,00m. Rury te należy usytuować na ławie żwirowej grubości 15 cm. Spadki zjazdów należy dostosować do spadku podłużnego jezdni i do istniejącego terenu działek przydrożnych, do których projektowany jest zjazd. W km 0+754,85 istniejący zjazd kostki betonowej należy rozebrać w celu ustawienia rury przepustowej i ponownie ułożyć nawierzchnię
z kostki betonowej, wysokościowo dostosowując go do projektowanej nawierzchni bitumicznej. Ewentualnie zamiennie można wykonać przecisk pod istniejącym zjazdem.
e) rów przydrożny: w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni konieczne jest odtworzenie rowu przydrożnego po obydwu stronach jezdni
z zachowaniem jego pierwotnych parametrów.
f) konstrukcja:
nawierzchnia
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
poszerzenie
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
– siatka zbrojeniowa z włókien szklanych szer. 1,00 m
20 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 m – warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa
zjazdy
1) 20 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 cm – kruszywo naturalne
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 6 do SWZ;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-14 10:00
Po zmianie:
2023-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-14 10:30
Po zmianie:
2023-09-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-13
Po zmianie:
2023-10-18
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.