eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Słupia 136

1.4.2.) Miejscowość: Słupia

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.4.7.) Numer telefonu: 468315591

1.4.8.) Numer faksu: 468315514

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393469

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00374600

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia na działce: Nr ewid. 1403 - obręb Słupia, Nr ewid. 215, 154 – obręb Modła o długości 1160 m,
a) sytuacja: planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku i na końcu przedmiotowego odcinka. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Na trasie zaprojektowano jeden łuk poziomy o spadku sześcioprocentowym. Przejście ze spadku na łuku do spadku daszkowego przewidziano na prostych przejściowych na długości 15 m. Zaprojektowano również załamania trasy.
Pod jezdnią w km 0+353,00 należy ułożyć przepust z rur PEHD o średnicy 60 cm
i długości 8,00 m usytuowany na ławie żwirowej o grubości 15 cm. Na wlocie i wylocie należy ustawić ścianki czołowe z gotowych elementów prefabrykowanych dla rur
o średnicy 60 cm.
b) jezdnia: Prace polegać będą na wykonaniu poszerzenia istniejącej konstrukcji jezdni do uzyskania szerokości 5,00 m. W miejscu wystąpienia łuku zaprojektowano poszerzenie jezdni do szerokości 5,50 m. Zmiana szerokości jezdni do 5,00 m nastąpi na prostych przejściowych. Na końcu odcinka szerokość należy zmniejszyć i dostosowana do szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 1,00 m. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Na trasie przewidziano wycinkę drzew kolidujących z daną inwestycją wraz z karczowaniem pni i wywozem poza teren inwestycji.
c) pobocza: przewiduje się wykonanie poboczy obustronnych ziemnych, ze spadkiem jednostronnym sześcioprocentowym w kierunku rowu przydrożnego.
d) zjazdy: Przewiduje się utwardzenie istniejących zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 mm. Szerokość zjazdów wynosi 4,50 m. Oś zjazdów zaprojektowano pod kątem 90 stopni do osi jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdów zaokrąglono łukiem
o R=3m.
Pod każdym ze zjazdów należy ułożyć rurę PEHD o średnicy 40 cm i długości 6,00m. Rury te należy usytuować na ławie żwirowej grubości 15 cm. Spadki zjazdów należy dostosować do spadku podłużnego jezdni i do istniejącego terenu działek przydrożnych, do których projektowany jest zjazd. W km 0+754,85 istniejący zjazd kostki betonowej należy rozebrać w celu ustawienia rury przepustowej i ponownie ułożyć nawierzchnię
z kostki betonowej, wysokościowo dostosowując go do projektowanej nawierzchni bitumicznej. Ewentualnie zamiennie można wykonać przecisk pod istniejącym zjazdem.
e) rów przydrożny: w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni konieczne jest odtworzenie rowu przydrożnego po obydwu stronach jezdni
z zachowaniem jego pierwotnych parametrów.
f) konstrukcja:
nawierzchnia
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
poszerzenie
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
– siatka zbrojeniowa z włókien szklanych szer. 1,00 m
20 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 m – warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa

zjazdy
1) 20 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 cm – kruszywo naturalne
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 6 do SWZ;

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia na działce: Nr ewid. 1403 - obręb Słupia o długości 998,00 m,
a) sytuacja: planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku i na końcu przedmiotowego odcinka. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. Pod jezdnią w km 0+353,00 należy ułożyć przepust z rur PEHD o średnicy 60 cm i długości 8,00 m usytuowany na ławie żwirowej o grubości 15 cm. Na wlocie i wylocie należy ustawić ścianki czołowe z gotowych elementów prefabrykowanych dla rur o średnicy 60 cm.
b) jezdnia: Prace polegać będą na wykonaniu poszerzenia istniejącej konstrukcji jezdni do uzyskania szerokości 5,00 m. Na końcu odcinka szerokość należy zmniejszyć
i dostosować do szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 1,00 m. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. W ramach zadania zostaną wycięte kolidujące z przedmiotowym zakresem prac drzewa według odrębnych zezwoleń. W ramach inwestycji należy teren zielony obsiać mieszankami traw by pełniły funkcje izolacyjną, w tym akustyczną i termiczną, oraz retencjonowały wody opadowe.
c) pobocza: przewiduje się wykonanie poboczy obustronnych ziemnych, ze spadkiem jednostronnym sześcioprocentowym w kierunku rowu przydrożnego.
d) zjazdy: Przewiduje się utwardzenie istniejących zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5 mm. Szerokość zjazdów wynosi 4,50 m. Oś zjazdów zaprojektowano pod kątem 90 stopni do osi jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdów zaokrąglono łukiem
o R=3m.
Pod każdym ze zjazdów należy ułożyć rurę PEHD o średnicy 40 cm i długości 6,00m. Rury te należy usytuować na ławie żwirowej grubości 15 cm. Spadki zjazdów należy dostosować do spadku podłużnego jezdni i do istniejącego terenu działek przydrożnych, do których projektowany jest zjazd. W km 0+754,85 istniejący zjazd kostki betonowej należy rozebrać w celu ustawienia rury przepustowej i ponownie ułożyć nawierzchnię
z kostki betonowej, wysokościowo dostosowując go do projektowanej nawierzchni bitumicznej. Ewentualnie zamiennie można wykonać przecisk pod istniejącym zjazdem.

e) rów przydrożny: w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni konieczne jest odtworzenie rowu przydrożnego po obydwu stronach jezdni
z zachowaniem jego pierwotnych parametrów.

f) konstrukcja:
nawierzchnia
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
poszerzenie
4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
– warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2/m
– siatka zbrojeniowa z włókien szklanych szer. 1,00 m
20 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 m – warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa

zjazdy
1) 20 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie
15 cm – kruszywo naturalne
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 6 do SWZ;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-14 10:00

Po zmianie:
2023-09-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-14 10:30

Po zmianie:
2023-09-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-10-13

Po zmianie:
2023-10-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.