eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › "Modernizacja - remont drogi gminnej w miejscowości Kurów - Kurówek"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja - remont drogi gminnej w miejscowości Kurów - Kurówek"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000

1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-937038f1-1fb9-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja - remont drogi gminnej w miejscowości Kurów - Kurówek"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937038f1-1fb9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042843/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja - remont drogi gminnej w miejscowości Kurów - Kurówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444796,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni na drodze gminnej w miejscowości Kurów Kurówek.
Obecny stan: W pasie drogowym pas jezdny o szerokości 4,00 m stanowi: nawierzchnia z kruszywa kamiennego o śred. gr. 3 cm na podłożu z żużla o śred. grubości 8 cm, jest ogólnie zniszczona, z wybojami i ubytkami. Trasa pasa dla ruchu kołowego jest nieuregulowana. Niweleta jest częściowo dostosowana do wysokości istniejących pochyleń. Na całej długości drogi spadki poprzeczne są częściowo wyprofilowane. Spływ wód opadowych odbywa się do istniejących rowów przydrożnych, które na większości odcinków są zamulone lub na teren działki drogowej. Użytkowanie istniejącej jezdni powoduje dalsze częste jej odkształcanie i tworzenie się zastoin wód opadowych, także zwiększa koszty naprawy.
W podłożu gruntowym występują grunty grupy G2, mało wysadzinowe, wątpliwe tj: piaski drobne, brązowo - szare, a na głębokości 0,45 m występują gliny. Po drodze odbywa się ruch lokalny, o natężeniu średnim.
Uzbrojenie podziemne:
- wodociąg
- sieć energetyczna napowietrzna
Struktura ruchu: samochody osobowe i dostawcze, pojazdy sprzętu rolniczego oraz samochody ciężarowe. Przedmiotowy remont znacznie polepszy komunikację, zapewni bezpieczeństwo dla kierowców i pieszych. Wyeliminuje unoszenie się kurzu ,co było dużą uciążliwością dla mieszkańców.

A. Dane techniczno – projektowe dla remontu drogi:
1. Długość drogi - 559,52 mb
2. Szerokość nawierzchni jezdni: - 4,00 m
Szer. poboczy – 0,50m
3. Klasa drogi gminna D – dojazdowa
4. Prędkość projektowa - 30 km/h
5. Obciążenie ruchem - KR1
6. Spadek poprzeczny: - daszkowy 2%
7. Nawierzchnia jezdni: potrójne powierzchniowe utrwalenie poprzez spryskanie emulsją asfaltową i posypanie grysami kamiennymi, na podbudowie z tłucznia dolomit.
B. Trasa projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą trasą i mieści się w granicach prawnych pasa drogowego.
C. Niweletę drogi dostosowano do istniejących pochyleń oraz do wysokości (rzędnej) wjazdów.

2.4. Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia jezdni - 2238,00 m2
Powierzchnia poboczy - 560,00 m2

PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI
Dla drogi dojazdowej przy założeniu obciążenia ruchem jako lekkiego /KR1/ i zachowując wymóg mrozoodporności nawierzchni - przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
1/ Podłoże istniejące, grupa gruntów – G1 i G2 .
2/ Podbudowa - warstwy od podłoża:
a/ Warstwa stabilizacji z mieszanki cem.piask. Rm= 2,50 MPa o gr. 15 cm, /z wytworni/
b/ Dolna warstwa podbudowy z tłucznia dolomit. o fr. 0/63 mm o gr. 15 cm
c/ Górna warstwa podbudowy z klińca dolomit. o fr. 0/31,50 mm o gr. 7 cm
3/ Warstwa jezdna - 3x powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsja + grysy:
I warstwa/ dolna/- skropienie emulsją kationową w ilości 2,50 oraz ułożenie warstwy kruszywa dolomitowego – grysy o frakcji 8/12 mm w ilości 20 kg/m2.
II warstwa /pośrednia/ - skropienie emulsją kationową w ilości 2,0 kg/m2, oraz ułożenie grysów dolomitowych o frakcji 5/8 mm w ilości 19 kg/m2.
III warstwa /jezdna/ - skropienie emulsją kationową w ilości 1,50 kg/m2 oraz ułożenie grysów bazaltowych o frakcji 2/5 mm w ilości 15 kg/m2

Pobocza:
Kliniec dolomitowy o fr. 0/31,5 mm /z zakupu/ gr. 10 cm

ODWODNIENIE
Bez zmian. Odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni, ze sprowadzeniem wód do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren działki drogowej.

ROBOTY ZIEMNE
Polegać będą na wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Nadmiar gruntu wywieźć w miejsce wskazane prze Inwestora. W miejscu kolizji z siecią wodociągową i kablową roboty ziemne wykonywać RĘCZNIE.
Przed przystąpieniem do robót drogowych Wykonawca robót powinien przedstawić zatwierdzony i uzgodniony z Zarządcą drogi – projekt organizacji ruchu na czas budowy. Projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany na bieżąco. Wykonawca robót drogowych powinien zapewnić niezbędne znaki drogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688988,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688988,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688988,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.