eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Modernizacja budynków przy ul. Południowej 62 w Kaliszu.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków przy ul. Południowej 62 w Kaliszu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA KSIĄŻNICA PEDAGOGICZNA IM. A. PARCZEWSKIEGO W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000694215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 62

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 757 13 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kp.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kp.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/787910

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków przy ul. Południowej 62 w Kaliszu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5626b3be-1f47-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106798/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji, malowanie pomieszczeń, modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej realizowane w ramach zadania pn. "Modernizacja budynków przy ul. Południowej 62 w Kaliszu".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBP-KP-DG.270.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475537,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku książnicy w następującymi zakresie:
DEMONTAŻ:
- rozbiórka istniejącego zadaszenia (przy wejściu głównym starej części oraz na elewacji bocznej)
- zdjęcie oraz odnowienie elementu dekoracyjnego na elewacji (grilla)
- neonu na elewacji bocznej
- rynien oraz rur spustowych
- parapetów i obróbek blacharskich
- kratek wentylacyjnych
MONTAŻ (nowych elementów)
- montaż obróbek blacharskich oraz elementów odwodnienia (rynny, rury spustowe, przelewy wg przyjętego rozwiązania projektowego)
- parapetów
- kratek wentylacyjnych
- zamieszczenie w listwie wystających na budynku kabli
- trzech rolet zewnętrznych w oknach na paterze (kolor dopasować do istniejących)
- montaż żaluzji fasadowych w otworach okiennych z luksferami z dwóch stron budynku (dopasować wymiar i kolor do istniejących żaluzji w nowej
części budynku)
- montaż dwóch daszków szklanych kompletnych na podporach ze stali nierdzewnej przezroczyste
- montaż napisów 3D oraz loga na (froncie budynku oraz boku od strony ulicy)
- ułożenie płyt elewacyjnych wielkoformatowych 120x275cm na trwale elastycznym klejem i wypełnieniem spoin fugą trwale elastyczną- zamontowanie na stałe stojaka informacyjnego/kierunkowego zewnętrznego przy wejściu głównych, h- min 110cm , stal nierdzewna lub aluminium
WYKAZ PRAC NA ZEWNĄTRZ:
- oczyszczenie istniejącej elewacji, oraz dezynfekcja zwilgoconych lub zagrzybionych partii tynku przy użyciu gotowych preparatów
- impregnacja strukturalna tynku w miejscach spękanych przy użyciu impregnatów na bazie silikonów lub krzemianów
- uzupełnienie tynków - spękane tynki występujące głównie w miejscach narażonych na silne oddziaływanie wilgoci inwazyjnej (pod gzymsami, w
pobliżu zaciekających rur spustowych itd.) powinny zostać poszerzone i wypełnione wapienną zaprawą a partię całkowicie zawilgocone zastąpione
tynkiem. Drobne spękania wystarczy uzupełnić lub przykryć zaprawą wyrównującą.
- wykonanie tynków renowacyjnych-solochłonnych w partiach przycokołowych, narażonych na silne działanie wody i soli, w razie potrzeby wykonać
takie tynki na całej powierzchni ścian.
-tynki i detale pomalować farbami krzemianowymi lub silikatowymi na bazie całkowicie nowej kompozycji spoiw żelu krzemionkowego i szkła
wodnego. Można ją nakładać bezpośrednio na tynk bez dodatkowych warstw.
- oczyszczenie jw oraz otynkowanie murków przylegających do budynku
- oczyszczenie elementów metalowych murków oraz pomalowanie podkładem antykorozyjnym oraz farbą do metalu w kolorze
ciemnoszarym/grafitowym
- oczyszczenie fug oraz innych elementów łączących luksfery oraz przemalowanie na kolor zbliżony do żaluzji fasadowych

WYKAZ PRAC WEWNĄTRZ
- oczyszczenie oraz uzupełnienie popękanych ścian
- pomalowanie wyprawą trwałą do wysokości drzwi
- powyżej drzwi pomalować farbą

Zamawiający informuje, że część zakresu robót budowlanych wskazanych w pierwotnej koncepcji nie będzie podlegała realizacji. Szczegółowe informacje nt. zakresu robót budowlanych nie objętego zamówieniem zostały wskazane w załączniku do swz: komentarz do opracowania dokumentacji zadania "Modernizacja budynków przy ul. Południowej 62 w Kaliszu".

Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej i technicznej. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie załączonej do swz dokumentacji.
W przypadku, gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub pojawiają się wskazania norm (jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub jego produktów), należy rozumieć, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach.
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje także, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadać będą parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona.

Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały -wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).
Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e) standardów emisyjnych

Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót budowlanych. Harmonogram należy przygotować w o elementy składowe wynikające z przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej.
Zakres robót oraz kwoty wskazane w harmonogramie w odniesieniu do poszczególnych pozycji muszą być adekwatne do rzeczywiście ponoszonych kosztów,
Harmonogram wymaga pisemnej pod rygorem nieważności akceptacji Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmian w haromonogramie, które są dla Wykonawcy wiążące. Harmonogram prac może zostać zmieniony w trakcie realizacji prac za pisemną pod rygorem nieważności zgodą Zamawiającego. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu jeżeli nie wpływa na ostateczny termin realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569772,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569772,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe SEBMARK Sebastian Sowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181841337

7.3.3) Ulica: Majkowska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569772 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.