Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Wąchock: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock
Numer ogłoszenia: 200392 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2715042, fax 041 2715011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock Zadanie 1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock Strefa I Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie I: usługa samochodem ciężarowym z pługiem do odśnieżania i piaskarką Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock Strefa I będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock. Zadanie 2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock Strefa II Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie II: usługa koparko-ładowarką z pługiem, koparko - spycharką lub ciągnikiem rolniczym z przystosowanym pługiem do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock Strefa II będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 21.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej specyfikacją działalności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zimowego utrzymania dróg udokumentowane w zał.nr 6, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, - posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania przedmiotu umowy minimum: 1 pługopiaskarkę przy wykonaniu zadania nr 1, 1 ciągnik rolniczy, ładowarkę lub koparko-ładowarkę wyposażone w pług śnieżny. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, bądź sporządzony wg. załączonego wzoru wymagana forma dokumentu -oryginał. 2. oświadczenie oferenta wg. załącznika nr 2, bądź sporządzony wg. załączonego wzoru wymagana forma dokumentu -oryginał. 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wymagana forma dokumentu -oryginał, bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4. aktualnego zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wymagana forma dokumentu - oryginał, bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4. 6. wykaz sprzętu sporządzony wg. załącznika nr 5 - wymagana forma dokumentu -oryginał 7. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech latach robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - doświadczenie zawodowe rozumiane jako należycie wykonane w ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o jaki okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1-nej roboty o charakterze i wartości porównywalnej do wartości zadania, - zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ. 8. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - wymagana forma dokumentu -oryginał. 9. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wachock.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1 27 - 215 Wąchock pokój nr 3.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1 27 - 215 Wąchock pokój nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock - Strefa I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie I: - usługa samochodem ciężarowym z pługiem do odśnieżania i piaskarką Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock - Strefa I będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock. Łączna długość dróg do odśnieżania w Strefie I wymości : 21, 686 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock - Strefa II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock - Strefa II Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie II: - usługa koparko-ładowarką z pługiem, koparko - spycharką lub ciągnikiem rolniczym z przystosowanym pługiem do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock - Strefa II będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock. Łączna długość dróg do odśnieżania w Strefie II wymości : 9,185 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.