eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Likwidacja dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c034c8-2dd5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.47 Usunięcie dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 432640 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Likwidacja dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych” w ramach zadania budżetowego p.n. „Zakup usług pozostałych” 900 90003 4300, z podziałem na następujące części:

1) Część I – Zebranie odpadów gumowych
Przedmiotem zamówienia jest:
a) zebranie odpadów gumowych zgromadzonych luzem znajdujących się na terenie gminy Polkowice,
b) posprzątanie terenu po zebranych odpadach,
c) transport i przekazanie odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów.
Odpady częściowo są zlokalizowane na działkach nr 179/28, 179/29, 179/30. 179/31 Obręb Kaźmierzów oraz na działach gminny znajdujących się na terenie administracyjnym gminy Polkowice.
Szacowana ilość w okresie umowy – 200 Mg.
Szczegółowy zakres został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej ze wskazanych powyżej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 299000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Likwidacja dzikich wysypisk znajdujących się na działkach gminnych” w ramach zadania budżetowego p.n. „Zakup usług pozostałych” 900 90003 4300, z podziałem na następujące części:
2) Część II – Zebranie odpadów zmieszanych
Przedmiotem zamówienia jest:
a) zebranie odpadów zmieszanych zgromadzonych luzem znajdujących się na terenie gminy Polkowice,
b) posprzątanie terenu po zebranych odpadach,
c) transport i przekazanie odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów.
Odpady częściowo są zlokalizowane na działkach nr 179/28, 179/29, 179/30. 179/31 Obręb Kaźmierzów oraz na działach gminny znajdujących się na terenie administracyjnym gminy Polkowice.
Szacowana ilość w okresie umowy – 80 Mg.
Szczegółowy zakres został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej ze wskazanych powyżej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 133640 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Polkowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281718342

7.3.3) Ulica: ul. Wyżykowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część I – Zbieranie odpadów gumowych – KON-WIT Recykling s.c. Konrad Zajkiewicz, Wiktor Kwiatkowski, ul. Częstochowska 70, 42-350 Koziegłowy, NIP 573-11-29-082 – Nazwa podwykonawcy ujawniona przy podpisaniu umowy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.10.2022 r. Zamawiający w części 2 przedmiotowego postępowania dokonał wyboru oferty złożonej przez Makalu Sp. z o.o., ul. Wileńska 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki jako najkorzystniejszej (oferta uzyskała największą ilość punktów ze względu na przyjęte w SWZ kryteria oceny ofert). Pismem z dnia 05.10.2022 r. Zamawiający zobowiązał wybranego Wykonawcę do podpisania umowy w dniu 12.10.2022 r. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy w wyznaczonym terminie. W dniu 13.10.2022 r. Wykonawca pisemnie (w formie e-mail) poinformował Zamawiającego, że w związku z pozyskaniem dodatkowych zleceń u innych inwestorów i koniecznością ich wykonania nie dysponuje w chwili obecnej wolnymi mocami przerobowymi i nie może przystąpić do podpisania umowy. Wobec powyższego należy uznać, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na względzie powyższe postępowanie zostało unieważnione w części 2 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy PZP - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.

W związku z tym, że Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w części 2 uchylił się od zawarcia umowy, a kolejna oferta złożona przez W i W Plus Sp. z o.o., ul. Ryska 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, na łączną maksymalną nominalną wartość zamówienia w wysokości 250.560,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia (środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w części 2 wynoszą po ich zwiększeniu 112.320,00 zł brutto), nie można zastosować, w celu dokonania skutecznego ponownego wyboru oferty, regulacji art. 263 ustawy Pzp, tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kosztu kolejnej najkorzystniejszej oferty, co wypełnia znamiona unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy PZP.

Mając na względzie powyższe postępowanie zostało unieważnione w części 2 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.