Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256961/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00277275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 114119G Słonowice - Kończewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 114119G Słonowice - Kończewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729c57f9-09c5-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej nr 114119G Słonowice - Kończewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-5.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2599544,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane
z budową drogi gminnej nr 114119G w Słonowice - Kończewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą, położonej na działkach nr 9, 178, 10/4, obręb Kończewo, na terenie Gminy Kobylnica oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym:
1) budowę nowej nawierzchni jezdni utwardzonej w technologii z betonu klasy C25/30 na podbudowie z kruszywa łamanego o szerokości jezdni 5,0 m,
2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m,
3) budowę kanału technologicznego wzdłuż ww. drogi,
4) wycinkę drzew będących w kolizji z budowaną drogą,
5) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez montaż oznakowania pionowego,
6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
7) wykonanie i zgłoszenie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
8) dostarczenie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z uzgodnionym harmonogramem rzeczowo – finansowym.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj
i kolorystykę kostki betonowej. W przypadku braku przedstawienia ww. materiału do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany kostki, w tym jej ewentualnego zdemontowania i położenia nowej kostki, zaakceptowanej przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
6. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
7. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
8. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2292342,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2827770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2292342,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H-U "LOREK" Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-287-24-59
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2292342,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Przebudowa placu zabaw i rekreacji w miejscowości Sycewice, Gmina Kobylnica
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych poprzez utwardzenia nawierzchni jezdni kruszywem łamanym w gminie Kłecko
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.