eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/9924034/dokument/29239

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad621e20-2516-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski, kontrolowanie rozliczeń budowy pn.: Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy oraz uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Spójności. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność gminy”.
B. Zakres przedmiotu zamówienia:
Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.) oraz nadzór nad wykonaniem robót, kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ z Wykonawcą robót budowlanych w tym m.in.:
1. udział w odbiorach,
2. udział w naradach roboczych na budowie,
3. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót,
4. udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji,
5. rozliczenie Umowy na roboty budowane w przypadku jej wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia,
6. udział przy rozpatrywaniu roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania Zamawiającemu stanowiska w odniesieniu do nich.
C. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności następujące budynki:
1. Część 1 Termomodernizacja budynków przy ul. Bojdoła:
a) Dla budynku przy ul. Bojdoła 2 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 4, 5, 6, 8.
b) Dla budynku przy ul. Bojdoła 4 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 4, 8.
c) Dla budynku przy ul. Bojdoła 6 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien i remontem dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 5, 8, 9.
2. Część 2 Termomodernizacja budynków przy ul. Głównej:
a) Dla budynku przy ul. Głównej 129 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 3, 4, 8, 9, 10, 11.
b) Dla budynku przy ul. Głównej 131 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 4, 6, 7.
3. Część 3 Termomodernizacja budynków przy ul. Puszkina:
a) Dla budynku przy ul. Puszkina 19 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 2.
b) Dla budynku przy ul. Puszkina 21 - Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą okien i remontem dachu oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 6, 7, 8.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
E. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
F. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Dofinansowanie z Funduszu Spójności. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Działanie POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. Poddziałanie POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. Grzegorz Gwiazda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625 105 21 21

7.3.3) Ulica: ul. Musioła 15

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6199200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.