eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › "Przebudowa i modernizacja dróg gminnych znajdujących się w obrębie geodezyjnym Garbatka Północ"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja dróg gminnych znajdujących się w obrębie geodezyjnym Garbatka Północ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 62 10 194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja dróg gminnych znajdujących się w obrębie geodezyjnym Garbatka Północ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b869ea9a-2d17-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019713/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych znajdujących się w obrębie geodezyjnym Garbatka Północ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej
pn.: Podniesienie standardu sieci dróg gminnych w Garbatce-Letnisko i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i modernizacja dróg gminnych znajdujących się w obrębie geodezyjnym Garbatka Północ".
1. Szczegółowy zakres aktualizacji dokumentacji projektorowej obejmuje m.in.:
1) sporządzenie map do celów aktualizacji dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do opracowania – jeżeli dotyczy,
2) opracowanie i pozyskanie w imieniu Zamawiającego wniosku o aktualizację warunków technicznych wydanych przez właścicieli i użytkowników infrastruktury np. sieci wod kan., sieci energetycznych, teletechnicznych, teleinformatycznych, gazowych, itp.,
3) opracowanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwolenia na wycinkę drzew kolidujących z niniejszym zamówieniem publicznym,
4) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami
i decyzjami administracyjnymi (wszystkich koniecznych branż),
5) uzyskanie decyzji od zarządców dróg publicznych zezwalającej na umieszczenie
w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z drogą – jeżeli dotyczy,
6) pozyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – jeżeli dotyczy,
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego – jeżeli dotyczy,
8) dokonanie uzgodnienia z zarządcą drogi powiatowej w Kozienicach w zakresie włączenia ul. Dąbrowskiego i ul. Krasickiego do drogi powiatowej nr 1740W Molendy Garbatka-Letnisko ul. Partyzantów,
9) uzgodnienie dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej (ZUD) w Kozienicach,
10) aktualizacja i zatwierdzenie zmiany projektu stałej organizacji ruchu,
11) opracowanie przedmiaru robót w ilości 2 egz.,
12) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej dokumentacji oddzielnie w ilości
2 egz.,
13) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla każdej dokumentacji oddzielnie w ilości 3 egz.,
14) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
15) przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi złącznikami dotyczącymi uzyskania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia
do odpowiednich organów architektoniczno - budowlanych.
16) opracowanie przedmiotu umowy w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji wszystkich opracowań,
17) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w przypadku realizacji inwestycji, który obejmuje:
a) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
b) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej,
c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą inwestycji realizowanych
na podstawie projektu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych
w stosunku do przewidzianych w projekcie w odniesieniu do materiałów
i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
d) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w razie konieczności,
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz pozyskaniem wszystkich uzgodnień, decyzji, pozwoleń,
2) Przebudowa dróg gminnych w obrębie Garbatka-Letnisko Północ, m.in.:
a) ul Nałkowskiej jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej o dł. ok. 507,78m, chodnik po stronie lewej za skrzyżowaniem z ul. Spacerową do końca ul Nałkowskiej – szer. 2 m – kostka brukowa, pobocze gruntowe 0,75 cm, zjazdy na posesje 4 m z kostki brukowej, ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 4 szt., zabezpieczenie/przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej na podstawie wydanych warunków
b) ul. Bielawskiego jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej o dł. ok. 458,91, chodnik po stronie prawej za skrzyżowaniem z ul. Spacerową do końca ul. Bielawskiego – szer. 2 m – kostka brukowa, pobocze gruntowe 0,75 cm, zjazdy na posesje 4 m z kostki brukowej, ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 4 szt.,
c) ul. Krasickiego jezdnia szer. 5,5 m z kostki betonowej na długości ok. 311,56 m od ul. Z. Sztobryn do ul. Grabowej, chodnik od ul Z. Sztobryn prawa strona, a za skrzyżowaniem z ul. Grabową przechodzi na lewą stronę szer 2,0 m kostka brukowa, pobocze gruntowe 0,75 cm, zjazdy na posesje – 4m, ścieżka rowerowa od skrzyżowania z ul. Grabową do Partyzantów (6 biegów schodów każdy po 10 schodów), ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 4 szt.,
d) ul. Słowackiego jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej dł. ok. 482,62, chodnik brak, po obu stronach pobocza gruntowe o szer. 0,75m, zjazdy na posesje 4 m z kostki brukowe, ławki – 2 szt., kosze na śmieci – 2 szt.,
e) ul. Grabowa jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej dł. ok. 295,43m, chodnik brak, po obu stronach pobocze gruntowe o szer. 0,75m, zjazdy na posesje – 4 m z kostki brukowej, ławki – 2 szt., kosze na śmieci – 2 szt.,
f) ul. Drzewiarzy jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej o dł. ok. 386,7m dalszy odcinek, ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego szer. 2,5m – dł. ok. 196,09m, chodnik lewa strona na odcinku od ul. Nałkowska do ul. Dąbrowskiego – 2 m z kostki betonowej, zjazdy na posesje 4 m, ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 4 szt.,
g) ul. Plażowa jezdnia szer. 5 m z kostki betonowej o dl ok. 221,53m, chodnik brak, po obu stronach pobocze gruntowe o szer. 0,75m, zjazdy na posesja – 4 m z kostki brukowej, ławki – 1 szt., kosze na śmieci – 1 szt., przebudowa linii energetycznej – kolizja,
h) ul. Dąbrowskiego (od ul. Drzewiarzy do ul. Partyzantów) jezdnia szer. 5 m na długości 20m od drogi powiatowej poszerzeni do 6m z kostki betonowej o dł. 105,97m, chodnik brak, po obu stronach pobocze gruntowe o szer. 0,75m,
i) ul. Spacerowa (od ul. Krasickiego) remont chodnika, położenie nowej nawierzchni z kostki betonowej o szer. 1,5-2,0m, dł. ok 500m., zjazdy do posesji z kostki brukowej o szer. 4 m.
j) opracowanie dokumentacji projektowe, uzyskanie pozwolenia oraz budowa kanału technologicznego, lub pozyskanie zgody odstępstwa – jeżeli dotyczy
k) zabezpieczenie/przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej na podstawie wydanych warunków oraz opracowanej dokumentacji projektowej
Kolorystyka kostki do uzgodnienia z Zamawiającym. Wzór koszy na śmieci i ławek do zaakceptowania przez Zamawiającego. Ponadto na koszach i ławkach musi znajdować się logo Gminy.
Dokumentacja została opracowana na podstawie przepisów prawa budowlanego przed 19.09.2020r. zatem celem aktualizacji jest dostosowanie posiadanego przez Zamawiającego projektu do wymagań aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2021.2351 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, który umożliwi Wykonawcy uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy z projektem oraz realizację robót budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia, w tym obejmujący roboty budowlane, drogowe, instalacyjne. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, drogowe i instalacyjne, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia, elementy małej architektury minimum 36 miesięcy gwarancji .Wymaga się, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
W okresie gwarancji i rękojmi koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane , drogowe i wbudowane materiały stanowi jedno z kryterium ofert. Punkty w kryterium „ okres gwarancji” na roboty budowlane, drogowe zostaną przyznane zgonie z zapisami Rozdziału XXI ust. 6 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11417106,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCBUD Marek Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962266130

7.3.3) Ulica: Zalesie 1C

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.