eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Sukcesywna dostawa 510 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa 510 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48564504901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa 510 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a8fe2c-334d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP12/2022/PBN/BLZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 510 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o następujących właściwościach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelność min. W 6;
4) mrozoodporność min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatką z prętów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubość otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obciążenie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi łańcuchowych.
Dostarczone płyty muszą posiadać krajową deklarację właściwości użytkowych dotyczącą oferowanych płyt i być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
8) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko).
9) Zamawiający zobowiązuje się do przyjęcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
10) Wydanie płyt przez Wykonawcę następuje po ich rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, z uwzględnieniem, że rozładunek dostaw leży po stronie Zamawiającego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wyładunek ładowarką kołową z widłami od boku naczepy max. po 4 sztuki (płyty ułożone na dystansach umożliwiających wsunięcie wideł pod spód).
11) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególności, co do parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość dostarczonego towaru i odmówić jego przyjęcia.
12) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcę, podpisanym przez obie strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366343,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583389,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366343,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA MARCIN CZARNOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911582475

7.3.3) Ulica: WYZWOLENIA 48

7.3.4) Miejscowość: DZIEMIANY

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366343,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.