eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Wykonanie nasadzeń, ścieżek i obiektów małej architektury



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń, ścieżek i obiektów małej architektury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podsupraśl 8

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suprasl@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://suprasl.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suprasl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń, ścieżek i obiektów małej architektury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75bd3eb7-2a0a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00223624/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie nasadzeń, ścieżek i obiektów małej architektury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń, ścieżek, nawodnienia i obiektów małej architektury przy siedzibie Nadleśnictwa Supraśl, w którego skład wchodzą następujące zadania:
- wykonanie trawnika- 1927,5 m2,
- nasadzenia roślinne,
- wyłożenie rabat:
a) korą 1231 m2,
b) kamienną korą – 260 m2,
- wykonanie obrzeży rabat,
- wykonanie ścieżki dydaktycznej z kruszywa,
- dostawa 2 szt. robotów koszących,
- dostawa oraz montaż dodatkowych ławek i śmietników,
- wykonanie systemu nawadniania terenów zielonych.
3.2. Lokalizacja inwestycji: gmina Supraśl, powiat białostocki, województwo podlaskie, działka ewidencyjna oznaczona numerem 364/3, terenie wokół biura Nadleśnictwa Supraśl, ul. Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z załączoną specyfikacją (OPZ) stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ.
3.4. W przypadku robotów koszących należy dostarczyć dwa roboty o następujących parametrach:
Nr 1 - powierzchnia robocza nie mniej niż 3000 m2, maksymalne nachylenie robocze nie niższe niż 35%, typ silników – bezszczotkowe, zabezpieczenie antykradzieżowe, czujnik deszczu, możliwość zdalnej komunikacji, serwis i części zamienne dostępne na terenie Polski,
Nr 2 - maksymalna powierzchnia robocza nie mniej niż 1000 m2, maksymalne nachylenie robocze nie niższe niż 35%, typ silników – bezszczotkowe, zabezpieczenie antykradzieżowe, czujnik deszczu, możliwość zdalnej komunikacji, serwis i części zamienne dostępne na terenie Polski.
3.5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3.6. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania prac zamiennych. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wielkości i parametrów roślin opisanych w wykazie pn. „Dobór gatunkowy roślin ozdobnych” po złożeniu przez Wykonawcę wniosku z zastrzeżeniem możliwości wprowadzenia przez Zamawiającego zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Decyzję co do wykonania prac zamiennych w przypadkach opisanych w dwóch zdaniach poprzednich podejmuje Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

03451300-9 - Krzewy

03451000-6 - Rośliny

45232120-9 - Roboty nawadniające

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

16310000-1 - Kosiarki

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458557,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483599,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458557,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BartGardens Bartosz Prusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661981100

7.3.3) Ulica: Wróbla 17

7.3.4) Miejscowość: Supraśl

7.3.5) Kod pocztowy: 16-030

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458557,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.