eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyce › Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową przepustu dla wód opadowych w miejscowości Tyńczyk Legnicki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową przepustu dla wód opadowych w miejscowości Tyńczyk Legnicki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 46

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-223

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krotoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/krotoszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową przepustu dla wód opadowych w miejscowości Tyńczyk Legnicki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cbc1e16-130e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011313/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z prezbudową przepustu dla wód opadowych w miejscowości Tynczyk Legnicki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2929474,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2751686,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa przepustu
Zadanie obejmuję przebudowę przepustu z łukowego, ceglanego na skrzynkowy, żelbetowy w drodze wewnętrznej, Gminnej, oznaczonej dz. ew. nr 78/1, obręb Tyńczyk Legnicki,

- przebudowę rowu melioracyjnego (dz. ew. nr 107, obręb Tyńczyk Legnicki),
polegającą na przebudowie istniejących ceglanych przyczółków przepustu na
przyczółki żelbetowe oraz wykonanie umocnienia dna i skarp rowu na wlocie i wylocie,

- wykonanie części przyczółków i umocnienia oraz oczyszczenia rowu na działkach ewidencyjnych nr 101/159, 107, 78/1 i 15/1, obręb Tyńczyk Legnicki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44132000-4 - Elementy przepustów

4.5.5.) Wartość części: 370000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi
W związku ze zmianą zagospodarowania wód opadowych w granicach pasa drogowego projektuje się przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej w celu dostosowania jej do warunków projektowanych.
Z uwagi na wiek oraz brak istotnych rzędnych posadowienia infrastruktury technicznej sugeruje się wykonanie wykopów kontrolnych w celu określenia wszystkich punktów wpięcia oraz kolizji projektowanej kanalizacji deszczowej. Wówczas na podstawie badań empirycznych nastąpi korekta przebiegu i wysokości sieci przez projektanta.
W przypadku braku na mapie rzędnych posadowienia infrastruktury technicznej, przyjęto ich normatywne zagłębienie. W przypadku kolizji projektowanego kolektora/przykanalików z istniejącą infrastrukturą w obrębie drogi należy przeprowadzić korektę rzędnych projektowych z zachowaniem minimalnego spadku, pod nadzorem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Projektanta.
Sumaryczna długość sieci (bez przykanalików) – 396 mb.
Projekt branży drogowej dotyczy przede wszystkim przebudowy pasa drogowego w zakresie wykonania podbudowy i nawierzchni jezdni, oraz poboczy w granicach pasa drogowego. Projektuje się jezdnię o nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W) na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 oraz podłożu wzmocnionym - kruszywie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni). Pobocza jezdni projektuje się z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5. Wzdłuż jezdni strona lewa należy wykonać ciek przykrawężnikowy z kostki granitowej 15/17, osadzony na ławie betonowej. Obramowanie jezdni od strony cieku przykrawężnikowego należy wykonać z krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm, zgodnie z PZT. Krawężniki oraz ciek osadzać na niestężony beton ław str. 5

fundamentowych z oporem (beton towarowy C12/15). Niweletę infrastruktury drogowej na przedmiotowym odcinku należy dopasować do stanu istniejącego.
Miejsca łączeń nawierzchni bitumicznych należy zabezpieczyć masą asfaltowa na gorąco lub topliwą taśmą bitumiczną.
Odwodnienie jezdni odbywać się będzie powierzchniowo na przyległe tereny w granicach pasa drogowego, do projektowanej kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 2381686,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUABUDPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941659556

7.3.3) Ulica: NOWA WIES ZŁOTORYJSKA 35

7.3.4) Miejscowość: NOWA WIES ZŁOTORYJSKA 35

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2381686,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2381686,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2381686,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992507768

7.3.3) Ulica: GAJOWA 23/14

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2929474,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.