Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ekshumacja i badanie antropologiczne szczątków 27 nieznanych żołnierzy spoczywających na Polskim Cmentarzu Wojennym w Langannerie we Francji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224210336
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kszymanska@kultura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura i dziedzictwo narodowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ekshumacja i badanie antropologiczne szczątków 27 nieznanych żołnierzy spoczywających na Polskim Cmentarzu Wojennym w Langannerie we Francji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448cb1b2-4ae9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021226/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usług ekshumacji i badania antropologicznego szczątków 30 nieznanych żołnierzy spoczywających na Polskim Cmentarzu Wojennym w Langannerie we Francji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca został wybrany po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki z uwagi na fakt, że przedmiotem zamówienia jest m.in. przeprowadzenie laboratoryjnych badań genetycznych. Pomorski Uniwersytet Medyczny dysponuje materiałami genetycznymi rodzin poległych żołnierzy i w części wykonania badań genetycznych tylko ten Wykonawca może zrealizować to zamówienie. Ponadto proces prowadzący do otrzymania niebudzących wątpliwości wyników badań genetycznych musi być poprzedzony odpowiednimi pracami i czynnościami faktycznymi polegającymi na odpowiednim pobraniu materiału badawczego, a może to zostać wykonane przez ten podmiot, który będzie następnie przeprowadzał badania genetyczne. W związku z powyższym, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze przedmiot zamówienia może być zrealizowany tylko przez ww. Wykonawcę.
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/WR/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ekshumacja i badanie antropologiczne szczątków 27 nieznanych żołnierzy spoczywających na Polskim Cmentarzu Wojennym w
Langannerie we Francji
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520006757
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-204
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE
jakie przetargi wygrała firma
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.