eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej - Zespół Placówek Oświatowych przy ul. Bohaterów Westerplatte 20a w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej
- Zespół Placówek Oświatowych przy ul. Bohaterów Westerplatte 20a w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej
- Zespół Placówek Oświatowych przy ul. Bohaterów Westerplatte 20a w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ae5213-2c6c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015511/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania „Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej” na obiekcie Bursy Międzyszkolnej przy ul. Bohaterów Westerplatte 20a w Krośnie, w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego do SWZ Programu funkcjonalno-użytkowego, w skład którego wchodzi:
- zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu stołówki i internatu bursy międzyszkolnej o łącznej mocy do 50,00 kWp, która będzie zasilać obiekt bursy,
- wykonanie towarzyszących prac budowlanych i wykończeniowych.
Przewiduje się zastosowanie trzech falowników o mocach odpowiednio 20 kW, 20 kW, 8 – 10 kW i modułów w takiej ilości, by moc sumaryczna generatora fotowoltaicznego nie przekroczyła 50 kWp (min. 49,5 kWp). Montaż falowników na ścianie zewnętrznej (w wentylowanej zabudowie) lub wewnątrz pomieszczenia stołówki (po wygrodzeniu części pomieszczenia).
Wpięcie instalacji wraz z montażem licznika/ów smart w istniejący układ zasilania.
Wykonanie prac projektowych.
Dokumentacja techniczna winna zawierać:
1) ekspertyzę techniczną dachu,
2) projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej,
3) informację BIOZ – jeśli wymagane,
4) uzyskanie stosownych pozwoleń, opinii (jeżeli wynika to z przepisów prawa),
5) uzyskanie i uzgodnienie warunków przyłączenia z lokalnym OSD /operatorem sieci dystrybucyjnej/;
Roboty budowlano – montażowe:
1) budowa systemu paneli fotowoltaicznych wraz z dostawą oprzyrządowania, okablowania i konstrukcji tak, aby uzysk produkowanej energii był maksymalny,
2) przyłączenie do sieci obiektu Bursy Międzyszkolnej w Krośnie z możliwością sprawdzenia ilości wytworzonej energii (aplikacja),
3) możliwość monitorowania parametrów instalacji w zakresie produkcji energii elektrycznej (licznik/i smart),
4) wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów,
5) obecność podczas odbioru instalacji fotowoltaicznej przez przedstawiciela OSD - ww. punkt zostaje wykreślony,
6) uruchomienie instalacji, wykonanie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej,
7) przygotowanie i wysłanie w imieniu Zamawiającego dokumentów zgłoszeniowych do Zakładu Energetycznego,
8) zgłoszenie instalacji do Państwowej Straży Pożarnej,
9) uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż,
10) szkolenie użytkownika,
11) projekty instalacji należy przedłożyć do Zamawiającego przed przystąpieniem do montażu w celu zatwierdzenia.
W ramach wykonania instalacji fotowoltaicznej należy dodatkowo uwzględnić montaż licznika/liczników smart dostosowanego/ych do zamontowanych instalacji, za pomocą którego/ych będzie możliwość odczytania w danym momencie ilości produkowanej i zużywanej energii ogólnie oraz w danym momencie ilości zużywanej energii przez obiekt oraz możliwość zablokowania oddawania energii do sieci poprzez ograniczenie mocy falowników za pomocą licznika/ów smart. W tym celu należy również wykonać połączenie sygnałowe za pomocą kabli światłowodowych i skrętki minimum 6 kategorii pomiędzy falownikami a licznikiem/ami smart.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym PFU załączonym do SWZ.

Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty instalatorskie i elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237612,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KAMAR” Inżynieria Elektryczna Kamil Bluj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861694220

7.3.4) Miejscowość: Buków 30

7.3.5) Kod pocztowy: 36-212

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.