Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowości Chechło, Powiat Olkuski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7985661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowości Chechło, Powiat Olkuski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515addc9-2bad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036893/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowości Chechło, Powiat Olkuski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1586647,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje remont drogi powiatowej nr 1096K w miejscowości Chechło. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na remoncie nawierzchni jezdni.
Planowane przedsięwzięcie dla drogi powiatowej nr 1096K obejmuje: mechaniczne cięcie szczelin, mechaniczne ścinanie poboczy, mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca, mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, wykonanie poboczy z materiału kamiennego.
Wykonawca zadania jest zobowiązany przed przystąpieniem do robót zlecić nadzory właścicielom sieci uzbrojenia terenu.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót.
Wykonawca wykona tablicę informacyjną o dofinansowaniu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (wzór umowy § 2 ust.5).
Koszty wymienione powyżej należy ująć w kosztach ogólnych bez dodatkowych wyliczeń.
Uwaga!
Zamawiający informuje, że nie posiada wersji edytowalnej załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca prac jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA! Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego wskazanego w ust. 1, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, której pokrycia będzie się od Wykonawcy domagał Zamawiający
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1641901,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2123401,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1641901,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237
7.3.3) Ulica: Siemianowicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
na tym etapie nie są znane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1641901,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach"
- Budowa ulicy Makowej w Kamieńczyku
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Budowa drogi gminnej klasy D w km od 0+000 do km 1+095,10 w miejscowości Szerzyny w gminie Szerzyny
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.