eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.31.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.31.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.31.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fdef8d5-261b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031865/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Ząbkowska 22/24/26 i Ząbkowska 23/25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNZP.261.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364638,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę zużytej technicznie stolarki (okna i drzwi balkonowe) na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi (w przypadku ich kwalifikacji lub wystąpienia takiej konieczności) w ilości i o powierzchni: Część I - w budynku przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 w Warszawie:
- okna, okna dachowe i drzwi balkonowe 76 szt. o powierzchni ok. (129,44 + 27,00+17,26) = 173,70 m2
- parapety zewnętrzne o powierzchni ok. 37,60 m2
- parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 28,20 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji znajduje się w załącznikach stanowiących integralną część swz tj.
Część I - Opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami tj. Wykazem stolarki okiennej PCV- w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 – Załącznik Nr 1 do opisu oraz Szkicami stolarki okiennej - Załącznik Nr 2 do opisu – Załącznik Nr 7/I do swz; Przedmiarze – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 – Załącznik Nr 6/I do swz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 8 do swz, Projekcie umowy wraz z załącznikami – Załącznik Nr 9 do swz oraz w swz;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 196833,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę zużytej technicznie stolarki (okna i drzwi balkonowe) na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi (w przypadku ich kwalifikacji lub wystąpienia takiej konieczności) w ilości i o powierzchni: Część II - w budynku przy ul. Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie:
- okna, okna dachowe i drzwi balkonowe 78 szt. o powierzchni ok. (132,51+6,75+16,56) = 155,82 m2
- parapety zewnętrzne o powierzchni ok. 34,78 m2
- parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 26,78 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji znajduje się w załącznikach stanowiących integralną część swz tj. Część II - Opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami tj. Wykazem stolarki okiennej PCV- w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Ząbkowskiej 23/25 – Załącznik Nr 1 do opisu oraz Szkicami stolarki okiennej - Załącznik Nr 2 do opisu – Załącznik Nr 7/II do swz; Przedmiarze – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Ząbkowskiej 23/25– Załącznik Nr 6/II do swz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 8 do swz, Projekcie umowy wraz z załącznikami – Załącznik Nr 9 do swz oraz w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 167804,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232909,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232909,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232909,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO Kolanek i S-ka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1250072308

7.3.3) Ulica: ul. Świetlana 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-427

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232909,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych – część II – w budynku przy ul. Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287627,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287627,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287627,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.