Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00339638/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi pomiędzy ul. Lotników i Aleją Lipową w Knurowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi pomiędzy ul. Lotników i Aleją Lipową w Knurowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62160972-23b4-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi pomiędzy ul. Lotników i Aleją Lipową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2991449,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi pomiędzy ul. Lotników i Aleją Lipową w Knurowie (droga gminna), a w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa ścieralna gr. 4 cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm) wraz z podbudową,
2) wykonanie nawierzchni wyniesionego skrzyżowania z kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
3) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
4) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego (w-wa ścieralna gr. 4 cm,
w-wa wiążąca gr. 4 cm) wraz z podbudową,
5) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
6) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym:
a) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 630 mm,
b) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 500 mm,
c) kanał deszczowy z rur o średnicy Ø 250 mm,
c) przykanaliki z rur o średnicy Ø 200 mm,
d) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø 1200 mm,
e) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i koszem,
7) wykonanie oświetlenia, w tym:
a) ułożenie kabli – YAKXS i YKY,
b) montaż słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 7 m z oprawami LED mocowanymi na wysięgnikach jednoramiennych lub dwuramiennych,
c) zabudowa opraw oświetleniowych LED w chodniku,
d) przebudowa (przestawienie) szafy oświetlenia ulicznego,
8) wykonanie przebudowy kolidującej sieci elektroenergetycznej oraz zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi, budowa kanału technologicznego
9) oznakowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem dostarczonym przez Zamawiającego oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu,
10) oznakowanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego,
11) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, nasadzenia zieleni, montaż ławek i koszy na śmieci, itp.),
12) wykonanie i montaż tablicy (forma: tekst + wizualizacja) informującej o wykonanym zadaniu (wymiary ok. 80 cm x 100 cm, dwa słupki),
13) pielęgnację nasadzonej zieleni (drzewa, krzewy, trawa) w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej Zał. Nr 3 do wzoru umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3106619,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3106619,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych MARBUD Mariusz Ogrodowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421801686
7.3.3) Ulica: Miodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MARBUD" ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH MARIUSZ OGRODOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MARBUD" ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH MARIUSZ OGRODOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3106619,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.