eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa pomieszczenia technicznego i wymiennikowni C.O. na kotłownię gazową w budynku biurowo-usługowym dawnej willi fabrykanckiej Ernesta Erbe przy ulicy Leśnej 10 B



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczenia technicznego i wymiennikowni C.O. na kotłownię gazową w budynku biurowo-usługowym dawnej willi fabrykanckiej Ernesta Erbe przy ulicy Leśnej 10 B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Zawiercia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361667150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 10 B

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 13 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@park.zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.park.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://park-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczenia technicznego i wymiennikowni C.O. na kotłownię gazową w budynku biurowo-usługowym dawnej willi fabrykanckiej Ernesta Erbe przy ulicy Leśnej 10 B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77f0ac9-2002-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ARZ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa pomieszczenia technicznego i wymiennikowni C.O. na kotłownię gazową – P1 i pomieszczenia rozdzielacza C.O. – P2, zlokalizowanych w piwnicy budynku. Na poziomie piwnic zlokalizowane są pomieszczenia techniczne, pomocnicze, magazynowe, korytarze. Pomieszczenia piwniczne dostępne są z dwóch oddzielnych klatek schodowych. Dostęp do części piwnic, w której zlokalizowane są projektowane pomieszczenia kotłowni gazowej, poprzez wejście do budynku od stron wschodniej.
2. Istniejący budynek w którym znajduje się projektowana inwestycja to budynek dawnej willi fabrykanckiej Ernesta Erbe. Budynek wolnostojący, stanowiący historycznie część układu urbanistycznego zespołu Fabryki Łączników i Wyrobów Lano-Kutych „Ernest Erbe”. Budynek wolnostojący, posiadający trzy kondygnacje nadziemne oraz jedną kondygnację piwniczną. Obrys budynku zbliżony do prostokąta z czterema pół okrągłymi ryzalitami z wejściem podcieniowym wspartym na kolumnadzie od strony północnej, reprezentacyjną fasadą od strony ulicy Leśnej oraz elewacją ogrodową z tarasem od strony południowej. Budynek przekryty dachem wielospadowym z główna kalenicą równoległą od strony ul. Leśnej.
3. Kotłownia zlokalizowana jest w piwnicach budynku. Dotychczasowym źródłem ciepła był węzeł cieplny z lokalnego dostawcy ciepła o mocy 60 kW. Z uwagi na planowane odcięcie od cieci ciepłowniczej obiektu konieczne jest zapewnienie potrzeb grzewczych budynku z innego źródła ciepła - ogrzewanie kotłem gazowym kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania. Kotłownia posiada powierzchnię 15,50 m2, wysokość średnia 2,30 m. Doświetlenie kotłowni światłem dziennym przez dwa okna o wym. 80x70. Wejście do kotłowni z zewnątrz odrębnym wejściem z dziedzińca parteru, schodami prowadzącymi do piwnic o szerokości 116 cm (min. 100 cm). Kotłownia jest wyposażona w instalację kanalizacyjną oraz doprowadzenie wody. Obecnie instalacja centralnego ogrzewania jest systemu zamkniętego, dwururowa z rozdziałem dolnym. Parametry pracy przyjęto 70-75/50- 55.C.
Kotłownia wyposażona zostanie w kocioł kondensacyjny o mocy 60kW wraz ze sterowaniem. Wymianie podlegał będzie rurarz technologiczny, odcięcie węzła cieplnego, projektowany jest nowy komin spalinowy i wentylacyjny w kotłowni prowadzący ponad dach budynku. Komin wyprowadzić nad dach budynku zgodnie z normą kominową. Rozdzielacze i armatura odcinająca na wyjściach centralnego ogrzewania - projektowane 2 gałęzie na część usługową 1 i 2. Przyłącz gazu wg odrębnego opracowania. Drzwi do kotłowni o szerokości min. 90 cm i klasie odporności ogniowej nie mniej niż EI30. Pozostałe, istniejące ściany wydzielające kotłownię posiadają klasę odporności ogniowej nie mniej niż EI60 a strop nie mniej niż REI60.

4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (wyłącznie jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.
6. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
7. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować, zabezpieczyć, utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem i niezbędnymi mediami oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy i w strefie jego oddziaływania; w szczególności wywiesić tablice ostrzegawcze i informacyjne itp. Budynek w czasie wykonywania przedmiotu umowy będzie obiektem czynnym, a w związku z tym Wykonawca:
a) będzie wykonywał prace głośne i hałaśliwe po godzinach pracy Agencji Rozwoju Zawiercia tj. od. 1500 do 2200, natomiast pozostałe prace (ciche) może wykonywać w godzinach od 700 do 2200;
b) zabezpieczy teren prowadzenia prac i będzie prowadził je w sposób zapewniający ciągły dostęp interesantów do budynku Agencji Rozwoju Zawiercia i niezakłócający jego funkcjonowania,
c) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.

8. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
− organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
− koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w szczególności: uszkodzenia budynki i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
− wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione

9. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.

10. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

11. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

12. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

13. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

14. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. nr 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.jDz. U. z 2021r., poz. nr 1213 oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

15. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową.

16. Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego. Należy je zgłosić przed dniem umownym zakończenia robót w taki sposób, aby dzień odbioru końcowego mieścił się w terminie umownym zakończenia zadania

17. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

18. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

19. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszniu szczegółowe informacje w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy

20. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239558,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239558,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanbud Zakład Usług Remontowo Budowlanych Tomasz Stańczykowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492200238

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239558,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu wpłynęło 7 ofert w tym:
3 od mikroprzedsiębiorstw
4 od małych przedsiębiorstw

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.