eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków własnym transportem do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków własnym transportem do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810819813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pierwszej Brygady, 35

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oas.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków własnym transportem do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd625e7-fe1e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów SP Grzędzice oraz przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów SP Sowno i do Przedszkola Publicznego w ZSP Sowno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1415220,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem jednodaniowych, gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Grzędzicach w roku szkolnym 2023-2024.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci:
a) zupy z mięsną wkładką i pieczywem (1 porcja zupy o gramaturze 300 ml; porcja pieczywa
tj. bułka zwykła lub dwie kromki chleba; wkładka mięsna) – jeden raz w tygodniu
b) drugiego dania – cztery razy w tygodniu, z zastrzeżeniem iż:
- danie mięsne lub rybne winno się składać z: porcji mięsa lub ryby, z dodatkiem w postaci ziemniaków lub ryżu lub kaszy; surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie półmięsne - typu gulasz lub potrawka z dodatkami, makaron z mięsem mielonym, pyzy z mięsem, pierogi z mięsem, gołąbki itp. z dodatkiem w postaci surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie jarskie – typu naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, knedle, danie z makaronem lub ryżem
w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 209 posiłków dla uczniów w wieku od 6-15 lat do budynku szkoły. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Grzędzicach, ul. Gryfa 6 Grzędzice, 73-110 Stargard.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 502429,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów, tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Sownie i dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Sownie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sownie w roku szkolnym 2023-2024, w tym:
a) Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem jednodaniowych, gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Sownie.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci:
- zupy z mięsną wkładką i pieczywem (1 porcja zupy o gramaturze 300 ml; porcja pieczywa
tj. bułka zwykła lub dwie kromki chleba; wkładka mięsna) – jeden raz w tygodniu
- drugiego dania – cztery razy w tygodniu, z zastrzeżeniem iż:
- danie mięsne lub rybne winno się składać z: porcji mięsa lub ryby, z dodatkiem w postaci ziemniaków lub ryżu lub kaszy; surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie półmięsne - typu gulasz lub potrawka z dodatkami, makaron z mięsem mielonym, pyzy z mięsem, pierogi z mięsem, gołąbki itp. z dodatkiem w postaci surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie jarskie – typu naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, knedle, danie z makaronem lub ryżem
w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 50 posiłków dla uczniów w wieku od 6-15 lat do budynku szkoły. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sownie, ul. Szkolna 4, 73-109 Sowno
b) Świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem obiadów składających się z dwóch dań (zupa i drugie danie) oraz dostawę produktów do przygotowania śniadań i podwieczorków, a także w przypadku przygotowania podwieczorków w formie płynnej (np. kisiel, budyń) dostarczenie opakowań jednorazowych w celu zapakowania podwieczorków na wynos dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Sownie.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci: śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań (zupa i drugie danie) oraz podwieczorku, z tym, że w przypadku śniadań i podwieczorków Wykonawca dostarczy jedynie produkty do ich przygotowania. Pod pojęciem „drugie danie” należy rozumieć posiłek mięsny/rybny z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety. Dostawa produktów do przygotowania śniadań i podwieczorków będzie obejmować w szczególności następujące produkty: pieczywo (bułki, chleb chałka, drożdżówki) dżemy, plastry wędliny, plastry sera, ser topiony, masło, twaróg, budyń w proszku, kisiel w proszku, warzywa, owoce, jogurty, płatki zbożowe, mleko, kawa inka, kawa zbożowa, kakao itp. Katalog wskazanych posiłków jest otwarty i może zostać poszerzony o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu z Zamawiającym, w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 93 posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Przedszkola Publicznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sownie, ul. Szkolna 4, 73-109 Sowno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 444017,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem jednodaniowych, gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie w roku szkolnym 2023-2024.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci:
a) zupy z mięsną wkładką i pieczywem (1 porcja zupy o gramaturze 300 ml; porcja pieczywa
tj. bułka zwykła lub dwie kromki chleba; wkładka mięsna) – jeden raz w tygodniu
b) drugiego dania – cztery razy w tygodniu, z zastrzeżeniem iż:
- danie mięsne lub rybne winno się składać z: porcji mięsa lub ryby, z dodatkiem w postaci ziemniaków lub ryżu lub kaszy; surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie półmięsne - typu gulasz lub potrawka z dodatkami, makaron z mięsem mielonym, pyzy z mięsem, pierogi z mięsem, gołąbki itp. z dodatkiem w postaci surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie jarskie – typu naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, knedle, danie z makaronem lub ryżem
w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 90 posiłków dla uczniów w wieku od 6-15 lat do budynku szkoły. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 216357,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem jednodaniowych, gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Małkocinie w roku szkolnym 2023-2024.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci:
a) zupy z mięsną wkładką i pieczywem (1 porcja zupy o gramaturze 300 ml; porcja pieczywa
tj. bułka zwykła lub dwie kromki chleba; wkładka mięsna) – jeden raz w tygodniu
b) drugiego dania – cztery razy w tygodniu, z zastrzeżeniem iż:
- danie mięsne lub rybne winno się składać z: porcji mięsa lub ryby, z dodatkiem w postaci ziemniaków lub ryżu lub kaszy; surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie półmięsne - typu gulasz lub potrawka z dodatkami, makaron z mięsem mielonym, pyzy z mięsem, pierogi z mięsem, gołąbki itp. z dodatkiem w postaci surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie jarskie – typu naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, knedle, danie z makaronem lub ryżem
w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 60 posiłków dla uczniów w wieku od 6-15 lat do budynku szkoły. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 144238,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych, polegających na żywieniu uczniów tj. przygotowaniu i dostarczeniu własnym transportem jednodaniowych, gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Strachocinie w roku szkolnym 2023-2024.
Usługa cateringu – dożywiania, obejmuje przede wszystkim:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w postaci:
a) zupy z mięsną wkładką i pieczywem (1 porcja zupy o gramaturze 300 ml; porcja pieczywa
tj. bułka zwykła lub dwie kromki chleba; wkładka mięsna) – jeden raz w tygodniu
b) drugiego dania – cztery razy w tygodniu, z zastrzeżeniem iż:
- danie mięsne lub rybne winno się składać z: porcji mięsa lub ryby, z dodatkiem w postaci ziemniaków lub ryżu lub kaszy; surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie półmięsne - typu gulasz lub potrawka z dodatkami, makaron z mięsem mielonym, pyzy z mięsem, pierogi z mięsem, gołąbki itp. z dodatkiem w postaci surówki (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej),
- danie jarskie – typu naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, knedle, danie z makaronem lub ryżem
w oparciu o jadłospis przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć szacunkowo około 45 posiłków dla uczniów w wieku od 6-15 lat do budynku szkoły. Dzienna ilość posiłków jest wielkością szacunkową i w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, co nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanej umowy lub podstawą do odmowy wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 108178,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Pęzinka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385636550

7.3.3) Ulica: Pęzino 66

7.3.4) Miejscowość: Pęzino

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561165,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Pęzinka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385636550

7.3.3) Ulica: Pęzino 66

7.3.4) Miejscowość: Pęzino

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Pęzinka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385636550

7.3.3) Ulica: Pęzino 66

7.3.4) Miejscowość: Pęzino

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Pęzinka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385636550

7.3.3) Ulica: Pęzino 66

7.3.4) Miejscowość: Pęzino

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Pęzinka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385636550

7.3.3) Ulica: Pęzino 66

7.3.4) Miejscowość: Pęzino

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120825,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.