eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - sala audytoryjna



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - sala audytoryjna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - sala audytoryjna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b85be1a-221a-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045419/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie Sali audytoryjnej wraz z zapleczem (aranżacja + wyposażenie) - zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/560/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1237595,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia na salę audytoryjną w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, wentylacji oraz wyposażenia, w szczególności:
2.3.1. Branża budowlana:
 Demontaż istniejących warstw podłogi.
 Podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym.
 Podkład betonowy na podłożu gruntowym.
 Izolacja przeciwwilgociowa papą na lepiku.
 Podkład betonowy na izolacji.
 Posadzki cementowe zbrojone siatką stalową fi 7mm 15x15 górą i dołem.
 Odbicie tynków na ścianach stropach.
 Gruntowanie stropu i ścian.
 Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III.
 Okładziny gipsowo – kartonowe na stropach na ruszcie metalowym.
 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej.
 Rusztowanie wewnętrzne rurowe.
 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt gipsowych.
 Roboty wykończeniowe i montaż wyposażenia:
o Sufit podwieszony – montaż elementów akustycznych.
o Atestowana podłoga podniesiona monolityczna wraz z obudową pionową audytorium i schodkami pośrednimi.
o Atestowana podłoga podniesiona monolityczna, konstrukcja sceny.
o Ściana szkieletowa na szkielecie metalowym podwójnym z wypełnieniem wełną mineralną.
o Ścianki działowe akustyczne – ściana szczytowa.
o Balustrada schodowa, pochwyty ze stali nierdzewnej.
o Dostawa i m-ż foteli audytorium.
o Montaż rolet w oknach.
o Wylewka samopoziomująca grubość 5 mm.
o Wykładzina PCV w panelach i płytkach, heterogeniczna, do zastosowania obiektowego.
o Wykładziny stopni i podstopni schodowych w panelach i płytkach do zastosowania obiektowego.
o Montaż listew przyściennych drewnianych.
o Wykonanie boazerii panelowej lamelowej.
o Dostawa i montaż naściennych paneli akustycznych.
2.3.2. Branża instalacyjna:
1. Wentylacja mechaniczna:
 montaż kanałów wentylacyjnych,
 montaż armatury,
 montaż kratek wentylacyjnych,
 wykonanie izolacji kanałów.
2. Instalacja c.o.:
 montaż rurociągów,
 wykonanie izolacji przewodów,
 montaż grzejników,
 montaż armatury,
 próba szczelności na zimno,
 próba na gorąco z regulacją.
2.3.3. Branża elektryczna (instalacje elektryczne i niskoprądowe sali audytoryjnej):
 demontaż instalacji elektrycznej wraz z utylizacją,
 dostawa i montaż kompletnej tablicy rozdzielczej,
 dostawa i montaż opraw oświetlenia podstawowego i dekoracyjnego,
 demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
 dostawa i montaż osprzętu instalacyjnego,
 okablowanie elektryczne i niskoprądowe,
 prace elektromontażowe,
 instalacja gniazd wtyczkowych 230V,
 instalacja audiowizualna i teletechniczna,
 dostawa i montaż systemu audiowizualnego,
 instalacja sygnalizacji pożaru,
 roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przebicia i przepusty,
 uruchomienie instalacji audiowizualnych i teletechnicznych,
 wykonanie prób sprawdzających,
 wykonanie pomiarów elektr. – obwód oświetlenia,
 wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
 dokumentacja powykonawcza.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – decyzje uzyskane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1787190 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1787190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEW Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443520931

7.3.3) Ulica: Dmowskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- wentylacja mechaniczna, instalacja c.o.
- instalacja elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1787190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.