eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałów › DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Michałów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413565243

1.5.8.) Numer faksu: 413565244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec0d313c-2792-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0d313c-2792-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063158/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fs.271.ZP 4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2023/2024. Pod pojęciem dowozu uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i ich odwóz do miejsca zamieszkania.
1.2.Usługa będzie wykonywana 5 pojazdami na następujących trasach, których łączna dzienna długość wynosi ok. 195 km:
Trasa I :
ZAWALE NIEGOSŁAWSKIE (7) – TUR GÓRNY(końcowy) (4) – TUR GÓRNY (świetlica) (4) – TUR PIASKI (kaplica) (3) – TUR PIASKI (remiza) (4) – TUR DOLNY (skrz. Wrocieryż) (5) – TUR DOLNY (świetlica) (9) – TUR DOLNY (centrum) (8) – TUR DOLNY (skup złomu) (5) – PAWŁOWICE (Busina) (4) – PAWŁOWICE (Piaski) (4) – MICHAŁÓW Brejczyn2 (8) - MICHAŁÓW Brejczyn1 (4) – MICHAŁÓW (szkoła)
Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 69 (wymagany autobus o liczbie miejsc (69).
Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 30 km).

Trasa II :
ZAGAJÓW (skrz. Wrocieryż) (3) – ZAGAJÓW (centrum) (7) – ZAGAJÓWEK (końcowy) (5) – ZAGAJÓWEK (CENTRUM) (16) – MICHAŁÓW (Piaski) (6) – MICHAŁÓW (Langów) (9) – MICHAŁÓW (szkoła) – WROCIERYŻ (przy kościele) (2) – WROCIERYŻ (dom weselny) (1) – JELCZA WIELKA (1) – JELCZA MAŁA (2) – PAWŁOWICE (na górce) (5) – PAWŁOWICE (centrum) (17) – MICHAŁÓW (Kwietniówka) (13) – MICHAŁÓW (centrum) (9) – MICHAŁÓW (szkoła)
Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 96 (wymagany autobus o liczbie miejsc – 50).
Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 47 km).

Trasa III:
MICHAŁÓW (centrum) (3) –ZAGAJÓWEK (centrum) (2)- ZAGAJÓWEK (końcowy) (2) ZAGAJÓW (centrum) (1) – ZAGAJÓW (skrz. Wrocieryż) (1) – KAROLÓW (centrum) (3) – GÓRY (centrum) (2) – GÓRY (szkoła) – KOŁKÓW (centrum) (8 (7+1)) GÓRY (szkoła) (3 (2+1)) – MICHAŁÓW Chyłka (5) – MICHAŁÓW Betlejem (5) – MICHAŁÓW Dębówka (4) – Michałów (szkoła)
Przewidywana liczba uczniów do dowożenia –38 (wymagany pojazd o liczbie miejsc – 17).
Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 55 km).

Trasa IV:
PRZECŁAWKA (skrz. Zagórze) (3) – PRZECŁAWKA (centrum) (8) - POLICHNO (pomp. wody) (1)– POLICHNO (skrzyżowanie) (4 (2+2)) - GÓRY (Bujnówka) (2) – SADKÓWKA (za lasem) (2) – TOMASZÓW (świetlica) (3) – Węchadłów (skrz. szkoła) (2) – TOMASZÓW (świetlica) (9) - GÓRY (szkoła).
Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 34 (wymagany autobus o liczbie miejsc 32).
Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 44 km)

Trasa V:
JELCZA WIELKA (8) – WROCIERYŻ (przy kościele) (11) – WROCIERYŻ (świetlica) (4) – SĘDOWICE (stary most) (6) – SĘDOWICE Helenówka (5) - SĘDOWICE (szkoła)
Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 34 (wymagany autobus o liczbie miejsc 34).
Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 19 km).

1.3. Przewozy odbywać się będą zgodnie z harmonogramami oraz szczegółowymi rozkładami jazdy ustalonymi przez dyrektorów ZPO w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. we wszystkie dni nauki szkolnej w tym np. rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach. Przewidywana liczba dni na realizację usługi – 182 dni.
1.4. Długość rozliczanych tras oraz ilość uczniów objętych dowozem może w ciągu roku ulegać zmianom zależnie od potrzeb wynikających z nowych decyzji w sprawie zakończenia przez uczniów nauki, zmiany miejsca zamieszkania ucznia i innych sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy mających wpływ na przebieg dowozów. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę.
Wykonawca nie świadczy usług w okresie odwołania zajęć w szkołach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Za ten okres nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie.
Ilość i rodzaj tras może ulec zmianie, wyłącznie na podstawie pisemnego polecenia Zamawiającego.
1.5. Trasy i godziny przejazdu autobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych.
Pojazdy realizujące usługę zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasach przewozu.
1.6. Wykonawca ma możliwość sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym tras i kilometrów przewozu wyszczególnionych w pkt. 1.2. niniejszej SWZ. Ewentualne uwagi czy zastrzeżenia Wykonawca może zgłaszać Zamawiającemu do czasu złożenia oferty przetargowej.
UWAGA: Roszczenia i wnioski dotyczące długości tras, które zostaną złożone po rozstrzygnięciu przetargu, nie będą uwzględniane!

2. Dodatkowe zasady i warunki prawidłowej realizacji zamówienia
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) pięciu w pełni sprawnych technicznie pojazdów o liczbie miejsc dostosowanej do poszczególnych tras, oraz posiadania w dyspozycji, jednego autobusu, który będzie pełnił funkcję autobusu zastępczego o liczbie min. 50 miejsc. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę i autobusu zastępczego muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami – aktualne przeglądy techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów.
Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dowodem zawarcia umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z użyciem przez Wykonawcę wymienionych samochodów do przewozu uczniów są polisy ubezpieczeniowe, które będą stanowić załącznik do umowy !
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie;
e) w przypadku awarii autobusu – podstawienie autobusu zastępczego, będącego w dyspozycji wykonawcy w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii;
f) w okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 ºC, Wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu;

2.2. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w pojazdach na określonej trasie. Podane ilości uczniów z poszczególnych miejscowości są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia.
2.3. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz.1047 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
2.4. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności zawarte w § 22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
2.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie pojazdami sprawnymi technicznie zadeklarowanymi w ofercie, będącymi w jego dyspozycji, posiadającymi wszystkie ważne i niezbędne dokumenty gwarantujące pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W sytuacjach, w których Wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym, ale o cechach/parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie w odniesieniu do konkretnego pojazdu.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedstawić wykaz pojazdów przypisanych do poszczególnych tras dowozu oraz okazać do wglądu dowody rejestracyjne pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.7. W celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377968,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498262,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423920,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowo-Transportowa Jacek Kocel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662-152-76-52

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423920,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.