eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie gadżetów odblaskowych w ramach akcji "Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych po zmroku w Katowicach" (6 części)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie gadżetów odblaskowych w ramach akcji „Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych po zmroku w Katowicach” (6 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.katowice.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie gadżetów odblaskowych w ramach akcji „Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych po zmroku w Katowicach” (6 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85cbd5ee-165a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.47 Wykonanie gadżetów odblaskowych w ramach akcji „Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych po zmroku w Katowicach” (6 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Liczba sztuk: 3 000
Szelka odblaskowa przeznaczona dla dzieci w żłobkach z dzianiny fluorescencyjnej z wgrzanymi pasami odblaskowymi. Rozmiar szelek uniwersalny dla dzieci w wieku: 2-4 lata, ok. 28x32cm, tolerancja +/- 3 cm. Kolor kamizelki – żółty. Pasy odblaskowe wykonane ze srebrnej tkaniny odblaskowej. Szelki powinny posiadać certyfikat certyfikat EN ISO 20471:2013+A1.
Znakowanie: z przodu, na zewnętrznej stronie, logotyp „Katowice – dla odmiany” w jednym kolorze (czarny) oraz napis #DOZOBACZENIA, również w jednym kolorze (czarny), wg dostarczonego projektu. Odporne na pranie w wysokiej temperaturze. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru szelek z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany”.
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 28155,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Kamizelki odblaskowe
Liczba sztuk: 10 000
Kamizelka odblaskowa przeznaczona dla dzieci w przedszkolach z materiału fluorescencyjnego z wgrzanymi pasami odblaskowymi. Rozmiar kamizelki ok. 50x45 cm, tolerancja +/- 3 cm. Zszyte boki, zapięcie z przodu na 2 poziome rzepy z regulacją. Kolor kamizelki żółty i pomarańczowy. 2 poziome pasy odblaskowe dookoła, wykonane ze srebrnej tkaniny odblaskowej. Materiał odblaskowy powinien posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 17353:2021-01.
Znakowanie: z przodu, na zewnętrznej stronie, na maksymalnym polu zadruku, logotyp „Katowice – dla odmiany” w jednym kolorze (czarny) oraz napis #DOZOBACZENIA, również w jednym kolorze (czarny), wg dostarczonego projektu. Odporne na pranie w wysokiej temperaturze. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru kamizelek z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany”.
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 93900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Breloczki - zawieszki odblaskowe
Liczba sztuk: 40 000
Breloczek – zawieszka odblaskowa o wymiarach minimum 50x50 mm, maksimum 60x60 mm. W kolorze żółtym i/lub innych wariantach kolorystycznych. Kształt breloczka zgodny z dostarczonym przez Zamawiającego projektem. Produkt odblaskowy powinien posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 17353:2021-01.
Znakowanie: na maksymalnym polu zadruku, napis #DOZOBACZENIA, w jednym kolorze (czarny lub biały) wg dostarczonego projektu. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru breloczka.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 86800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Liczba sztuk: 18 000
Klips magnetyczny o wymiarach minimum 110x45 mm, maksimum 148x52 mm, mocowany na magnes do naszego ubioru, w kształcie klepsydry lub koła, w kolorze żółtym i/lub srebrnym Produkt odblaskowy powinien posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 17353:2021-01.
Znakowanie: na maksymalnym polu zadruku, logotyp „Katowice – dla odmiany” w jednym kolorze (czarny lub biały) wg dostarczonego projektu. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru klipsa z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany”.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 79020,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Liczba sztuk: 50 000
Opaska odblaskowa, w kolorze żółtym i/lub srebrnym, standardowa o wymiarach minimum 320x25 mm, maksimum 340x30 mm wyposażona w blaszkę samozatrzaskową, zalaminowana folią, spód: materiał typu flock w kolorze czarnym lub szarym. Produkt odblaskowy powinien posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 17353:2021-01.
Znakowanie: logotyp „Katowice – dla odmiany” w jednym kolorze (czarny lub biały) oraz napis #DOZOBACZENIA, również w jednym kolorze (czarny lub biały), wg dostarczonego projektu. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru opaski z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany”.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Rowerowe opaski/rękawy odblaskowe
Liczba sztuk: 1000
Opaska/rękaw rowerowy o minimalnych wymiarach minimum 17x21cm, maksimum 19x23 cm z mocowaniem na rzep o szerokości ok. 4 cm, tolerancja +/- 5 cm. Wykonane z fluorescencyjnej folii w kolorze żółtym i/lub innych wariantach kolorystycznych. Produkt odblaskowy powinien posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 17353:2021-01.
Znakowanie: logotyp „Katowice – dla odmiany” w jednym kolorze (czarny) oraz napis #DOZOBACZENIA, również w jednym kolorze (czarny), wg dostarczonego projektu. Metoda znakowania będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiar znakowania powinien być dostosowany do rozmiaru rękawa z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany”.
Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 4975,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21033,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31881,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21033,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Check Point Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342273092

7.3.3) Ulica: Międzyborska 11B lok. 68

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-041

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21033,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75153,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116358,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Check Point Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342273092

7.3.3) Ulica: Międzyborska 11B lok. 68,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-041

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW KOMIN MK STUDIO AGENCJA REKLAMOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 777-114-17-42

7.3.3) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 7 lok. 46

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210945,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW KOMIN MK STUDIO AGENCJA REKLAMOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7771141742

7.3.3) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 7 lok. 46

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2472,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7724,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW KOMIN MK STUDIO AGENCJA REKLAMOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7771141742

7.3.3) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 7 lok. 46

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7724,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.