eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › "Częściowa modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej" - w formule zaprojektuj - wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Częściowa modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej” - w formule zaprojektuj – wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-468e64a2-1730-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Częściowa modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej” - w formule zaprojektuj – wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-468e64a2-1730-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
1. Zakres prac określony w programie funkcjonalno – użytkowym obejmuje (z wyłączeniem części lekkoatletycznej stadionu, boiska wielofunkcyjnego, drogi wewnętrznej L2 z parkingami, miejsca pod lodowisko sezonowe, wyposażenia do nagłośnienia mobilnego)
a) Projektowanie oraz decyzje administracyjne.
W ramach zadania należy między innymi sporządzić wszelkie opracowania, jakie mogą okazać się niezbędne dla
zaprojektowania, budowy i użytkowania elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Skład dokumentów
powinien odpowiadać przepisom prawnym, aktualnym na dzień ich sporządzania, w randze ustaw oraz rozporządzeń,
normom oraz swą zawartością obejmować wszelkie aspekty przedmiotu zamówienia. W trakcie opracowania dokumentów
należy uwzględnić zapisy Prawa Budowlanego oraz jego aktów wykonawczych, a w szczególności:
• Roz MRiT z dnia 20.122021 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
• Roz ministra rozwoju i technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
• Roz MRiT z dnia 23.11.2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego. Wszystkie obiekty i urządzenia piłkarskie muszą spełniać wymogi przepisów licencyjnych Polskiego Związku
Piłki Nożnej dla IV ligi piłkarskiej, zawarte w „Przepisach licencyjnych dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2019/2020 i
następne” z dnia 21 lutego 2020 r. Zamierzeniem inwestycyjnym jest wykonanie i przekazanie do użytkowania infrastruktury
sportowej składającej się z boiska piłkarskiego z wyposażeniem, rozbudowy i remontu z przebudową sali gimnastycznej,
skateparku a także drogi, dojazdów, dojść i parkingu dla autobusów na terenie kompleksu sportowego tzw. stadionu
miejskiego . W tym celu należy przeprowadzić stosowne procedury administracyjne dostosowując do nich kształt i
zawartość sporządzanej dokumentacji projektowej. Zakres prac projektowych zlecanych Wykonawcy określony niniejszym
programem obejmuje w szczególności, lecz nie wyłącznie:
• Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych
• Inwentaryzację terenu wraz z inwentaryzacją przyrodniczą;
• Sporządzenie wielobranżowego Projektu Budowlanego:
• Projekt architektoniczno-budowlany;
• Projekt budowlany;
• Projekt techniczny;
• Uzgodnienie projektów w zakresie przyjętych rozwiązań ze stosownymi służbami;
• Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
• Sporządzenie wielobranżowego Projektu Wykonawczego;
• Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
• Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego, w tym operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem
pozwolenia wodnoprawnego (o ile zajdzie taka konieczność);
• Sporządzenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę;
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Powyższy zakres dokumentów nie stanowi zamkniętego spisu dokumentów, a Wykonawca jest odpowiedzialny za
pozyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na rozpoczęcie prac budowlanych oraz skuteczne przekazanie obiektu
do użytkowania.
b) Modernizację infrastruktury sportowej na stadionie miejskim w Czarnej Białostockiej -Ogólne właściwości funkcjonalno –
użytkowe.
Istniejący budynek sali sportowej – remont i przebudowa.
Rozbudowa sali sportowej.
Remont i modernizacja boiska piłkarskiego.
Przebudowa trybun stałych.
Zadaszenia i ławki dla zawodników rezerwowych i punktu pomocy medycznej.
Trybuny systemowa dla zorganizowanej grupy kibiców gości.
Skatepark wraz placem utwardzonym i stojakami na rowery.
Droga lokalna „L1” o dopuszczalnej nośności obciążeniowej na oś – pow. 100 kN.
Dojścia i place utwardzone.
Ogrodzenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące rozwiązań budowlano – konstrukcyjnych (pkt.1.1 – 1.13.):
1.1. Modernizowany budynek sali sportowej.
1.1.1Remont i przebudowa piwnicy.
a/ Rozbiórka ścian sanitariatów
b/ Demontaż urządzeń sanitarnych
c/ Wypełnienie ubytków i zabudowanie otworów po zdemontowanych urządzeniach, w posadzce i w ścianach –
a/Rozbiórki.
b/ Wymiana stolarki okiennej.
c/ Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych ( nowe drzwi wewnętrzne pomiędzy salą sportową a dobudówką sanitarno –
szatniową należy traktować jak drzwi zewnętrzne pełne – bez przeszkleń).
d/ Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku łącznie ze ścianami piwnic i ścianami fundamentów do poziomu ław
fundamentowych.
e/ Wykonanie podjazdu osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich.
f/ Wykonanie nowej podłogi na sali sportowej.
Wyznaczenie linii boisk należy wykonać wg technologii sportowej farbami poliuretanowymi.
W posadzce wykonać fundamenty betonowe pod osadzenie tulei do montażu słupków do siatkówki i bramek do piłki ręcznej.
UWAGA: podłoga hali sportowej projektowana jako pływająca musi posiadać szczelinę dylatacyjną na całym swoim
obwodzie (odsunięcie podłogi od ściany o ok. 3cm z wykończeniem np. listwą MDF z wyfrezowanymi wzdłużnymi kanałami
wentylującymi, umożliwiającymi grawitacyjną i mechaniczną cyrkulację powietrza pod konstrukcją podłogi); zaleca się
dodatkowo wymusić ruch powietrza w środkowej strefie przestrzeni podpodłogowej poprzez zastosowanie wentylacji
mechanicznej, która w całym obszarze pod konstrukcją mogłaby dokonać 1-2 krotnej wymiany powietrza w ciągu godziny.
Instalację można wykonać z zastosowaniem ciągów rur wentylacyjnych miękkich typu i wentylatorów osiowych z kratkami
maskującymi zlicowanymi z nawierzchnią podłogi. Dla hali o powierzchni ok. 400 m2 przewiduje się system wentylacji 2-
punktowej.
g/ Montaż nowych drzwi wewnętrznych
h/ Węzeł cieplny – analiza zapotrzebowania energii cieplnej
i/ Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania
j/ Wykonanie nowej instalacji wod. – kan.
k/ Wykonanie instalacji elektrycznych.
l/ Wykonanie systemu monitoringu.
ł/ System sygnalizacji włamania i napadu.
m/ Wykonanie instalacji alarmowo-przyzywowej.
n/ Ściany działowe, tynki i okładziny ścian i podłóg, drzwi wewnętrzne.
o/ Wyposażenie sali sportowej.
1.2. Dobudowa budynku szatniowo – sanitarnego do budynku sali sportowej.
1.2.1. Rozbiórki.
1.2.2. Wykonanie fundamentów.
1.2.3. Wykonanie słupów i ścian zewnętrznych
1.2.4. Wykonanie ścian wewnętrznych.
1.2.5. Wykonanie stropodachu.
1.2.6. Wykonanie posadzki na gruncie.
1.2.7. Osadzenie stolarki okiennej.
1.2.8. Osadzenie drzwi zewnętrznych.
1.2.9. Ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych.
Izolacja termiczna ścian nadziemia.
1.2.10. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy
budynku sali sportowej
1.2.11. Wykonanie instalacji wod. – kan.
1.2.12. Wykonanie instalacji elektrycznych – wystąpi konieczność zwiększenia moc zainstalowanej o ok. 120 kW ze względu
na konieczność podłączenia agregatu chłodniczego lodowiska.
1.2.13. Wykonanie systemu monitoringu.
1.2.14. System sygnalizacji włamania i napadu.
1.2.15. Wykonanie instalacji alarmowo-przyzywowej.
1.2.16. Wykonanie tynków.
1.2.17. Wentylacja grawitacyjna.
1.2.18. Wykonanie okładzin ścian.
1.2.19.Montaż drzwi wewnętrznych.
1.2.20.Montaż odbojnic na ciągach komunikacyjnych.
1.2.21. Zadaszenia nad wejściami - systemowe- szt. 5.,
1.2.22. Obróbki blacharskie attyk, kominów.
1.2.23. Opaska odwadniająca o szer. 50 cm.
1.2.24. Rynny i rury spustowe.
1.2.25. Wyposażenie szatni zawodników
1.3.8. Trawniki sportowe.
1.4. Remont i modernizacja boiska piłkarskiego.
1.4.1. Przebudowa trybun stałych.
Toalety dla publiczności przewidziano:
1.4.2. Zadaszenia i ławki dla zawodników rezerwowych i punktu pomocy medycznej.
1.4.3. Trybuny systemowe dla zorganizowanej grupy kibiców gości.
1.4.4. Instalacja systemu zraszania płyty boiska.
1.4.5. Mobilny system nagłośnienia
1.5. Skatepark.
1.5.1. Urządzenie skateparku.
1.6. Zabezpieczenie mediów - wystąpi konieczność zwiększenia mocy zainstalowanej o
ok. 120 kW ze względu na konieczność podłączenia agregatu chłodniczego lodowiska.
1.7. Droga lokalna „L1” o dopuszczalnej nośności obciążeniowej na oś – pow. 100 kN.
1.8. Dojścia i place utwardzone kostką betonową.
1.9. Dojścia utwardzone kruszywem naturalnym.
1.10. Parkingi o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych.
1.11. Oświetlenie skateparku.
1.12. Ogrodzenia.
1.12.1. Wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia stadionu wykonanego z prętów stalowych
Wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia stadionu z prętów stalowych, łącznej długości
1.12.2. Wykonanie nowego ogrodzenia boiska piłkarskiego po zewnętrznej stronie bieżni okrężnej.
1.12.3. Wykonanie nowego ogrodzenia strefy kibiców gości.
c) Dodatkowo do zadań Wykonawcy należy:
- zapewnienie służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na teren kompleksu sportowego,
- przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
- zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności
sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
- dostawa i montaż 1 szt. tablicy informacyjno – promocyjnej związanej z realizacją zadania wskazującej źródło pochodzenia
środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej zostanie
przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432210-9 - Wykładanie ścian

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9114300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9114300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYSTEX Żukowski Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia w zakresie wykonania projektu Podwykonawcy/om bez odrębnego wynagrodzenia za pełnienie funkcji generalnego Wykonawcy, natomiast pozostały zakres przedmiotu umowy Wykonawca wykona samodzielnie bez udziału Podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9114300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.