Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284464/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Częściowa modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej” - w formule zaprojektuj – wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857131340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-468e64a2-1730-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Częściowa modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej” - w formule zaprojektuj – wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-468e64a2-1730-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury stadionu miejskiego w Czarnej Białostockiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
1. Zakres prac określony w programie funkcjonalno – użytkowym obejmuje (z wyłączeniem części lekkoatletycznej stadionu, boiska wielofunkcyjnego, drogi wewnętrznej L2 z parkingami, miejsca pod lodowisko sezonowe, wyposażenia do nagłośnienia mobilnego)
a) Projektowanie oraz decyzje administracyjne.
W ramach zadania należy między innymi sporządzić wszelkie opracowania, jakie mogą okazać się niezbędne dla
zaprojektowania, budowy i użytkowania elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Skład dokumentów
powinien odpowiadać przepisom prawnym, aktualnym na dzień ich sporządzania, w randze ustaw oraz rozporządzeń,
normom oraz swą zawartością obejmować wszelkie aspekty przedmiotu zamówienia. W trakcie opracowania dokumentów
należy uwzględnić zapisy Prawa Budowlanego oraz jego aktów wykonawczych, a w szczególności:
• Roz MRiT z dnia 20.122021 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
• Roz ministra rozwoju i technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
• Roz MRiT z dnia 23.11.2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego. Wszystkie obiekty i urządzenia piłkarskie muszą spełniać wymogi przepisów licencyjnych Polskiego Związku
Piłki Nożnej dla IV ligi piłkarskiej, zawarte w „Przepisach licencyjnych dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2019/2020 i
następne” z dnia 21 lutego 2020 r. Zamierzeniem inwestycyjnym jest wykonanie i przekazanie do użytkowania infrastruktury
sportowej składającej się z boiska piłkarskiego z wyposażeniem, rozbudowy i remontu z przebudową sali gimnastycznej,
skateparku a także drogi, dojazdów, dojść i parkingu dla autobusów na terenie kompleksu sportowego tzw. stadionu
miejskiego . W tym celu należy przeprowadzić stosowne procedury administracyjne dostosowując do nich kształt i
zawartość sporządzanej dokumentacji projektowej. Zakres prac projektowych zlecanych Wykonawcy określony niniejszym
programem obejmuje w szczególności, lecz nie wyłącznie:
• Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych
• Inwentaryzację terenu wraz z inwentaryzacją przyrodniczą;
• Sporządzenie wielobranżowego Projektu Budowlanego:
• Projekt architektoniczno-budowlany;
• Projekt budowlany;
• Projekt techniczny;
• Uzgodnienie projektów w zakresie przyjętych rozwiązań ze stosownymi służbami;
• Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
• Sporządzenie wielobranżowego Projektu Wykonawczego;
• Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
• Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego, w tym operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem
pozwolenia wodnoprawnego (o ile zajdzie taka konieczność);
• Sporządzenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę;
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Powyższy zakres dokumentów nie stanowi zamkniętego spisu dokumentów, a Wykonawca jest odpowiedzialny za
pozyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na rozpoczęcie prac budowlanych oraz skuteczne przekazanie obiektu
do użytkowania.
b) Modernizację infrastruktury sportowej na stadionie miejskim w Czarnej Białostockiej -Ogólne właściwości funkcjonalno –
użytkowe.
Istniejący budynek sali sportowej – remont i przebudowa.
Rozbudowa sali sportowej.
Remont i modernizacja boiska piłkarskiego.
Przebudowa trybun stałych.
Zadaszenia i ławki dla zawodników rezerwowych i punktu pomocy medycznej.
Trybuny systemowa dla zorganizowanej grupy kibiców gości.
Skatepark wraz placem utwardzonym i stojakami na rowery.
Droga lokalna „L1” o dopuszczalnej nośności obciążeniowej na oś – pow. 100 kN.
Dojścia i place utwardzone.
Ogrodzenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące rozwiązań budowlano – konstrukcyjnych (pkt.1.1 – 1.13.):
1.1. Modernizowany budynek sali sportowej.
1.1.1Remont i przebudowa piwnicy.
a/ Rozbiórka ścian sanitariatów
b/ Demontaż urządzeń sanitarnych
c/ Wypełnienie ubytków i zabudowanie otworów po zdemontowanych urządzeniach, w posadzce i w ścianach –
a/Rozbiórki.
b/ Wymiana stolarki okiennej.
c/ Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych ( nowe drzwi wewnętrzne pomiędzy salą sportową a dobudówką sanitarno –
szatniową należy traktować jak drzwi zewnętrzne pełne – bez przeszkleń).
d/ Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku łącznie ze ścianami piwnic i ścianami fundamentów do poziomu ław
fundamentowych.
e/ Wykonanie podjazdu osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich.
f/ Wykonanie nowej podłogi na sali sportowej.
Wyznaczenie linii boisk należy wykonać wg technologii sportowej farbami poliuretanowymi.
W posadzce wykonać fundamenty betonowe pod osadzenie tulei do montażu słupków do siatkówki i bramek do piłki ręcznej.
UWAGA: podłoga hali sportowej projektowana jako pływająca musi posiadać szczelinę dylatacyjną na całym swoim
obwodzie (odsunięcie podłogi od ściany o ok. 3cm z wykończeniem np. listwą MDF z wyfrezowanymi wzdłużnymi kanałami
wentylującymi, umożliwiającymi grawitacyjną i mechaniczną cyrkulację powietrza pod konstrukcją podłogi); zaleca się
dodatkowo wymusić ruch powietrza w środkowej strefie przestrzeni podpodłogowej poprzez zastosowanie wentylacji
mechanicznej, która w całym obszarze pod konstrukcją mogłaby dokonać 1-2 krotnej wymiany powietrza w ciągu godziny.
Instalację można wykonać z zastosowaniem ciągów rur wentylacyjnych miękkich typu i wentylatorów osiowych z kratkami
maskującymi zlicowanymi z nawierzchnią podłogi. Dla hali o powierzchni ok. 400 m2 przewiduje się system wentylacji 2-
punktowej.
g/ Montaż nowych drzwi wewnętrznych
h/ Węzeł cieplny – analiza zapotrzebowania energii cieplnej
i/ Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania
j/ Wykonanie nowej instalacji wod. – kan.
k/ Wykonanie instalacji elektrycznych.
l/ Wykonanie systemu monitoringu.
ł/ System sygnalizacji włamania i napadu.
m/ Wykonanie instalacji alarmowo-przyzywowej.
n/ Ściany działowe, tynki i okładziny ścian i podłóg, drzwi wewnętrzne.
o/ Wyposażenie sali sportowej.
1.2. Dobudowa budynku szatniowo – sanitarnego do budynku sali sportowej.
1.2.1. Rozbiórki.
1.2.2. Wykonanie fundamentów.
1.2.3. Wykonanie słupów i ścian zewnętrznych
1.2.4. Wykonanie ścian wewnętrznych.
1.2.5. Wykonanie stropodachu.
1.2.6. Wykonanie posadzki na gruncie.
1.2.7. Osadzenie stolarki okiennej.
1.2.8. Osadzenie drzwi zewnętrznych.
1.2.9. Ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych.
Izolacja termiczna ścian nadziemia.
1.2.10. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy
budynku sali sportowej
1.2.11. Wykonanie instalacji wod. – kan.
1.2.12. Wykonanie instalacji elektrycznych – wystąpi konieczność zwiększenia moc zainstalowanej o ok. 120 kW ze względu
na konieczność podłączenia agregatu chłodniczego lodowiska.
1.2.13. Wykonanie systemu monitoringu.
1.2.14. System sygnalizacji włamania i napadu.
1.2.15. Wykonanie instalacji alarmowo-przyzywowej.
1.2.16. Wykonanie tynków.
1.2.17. Wentylacja grawitacyjna.
1.2.18. Wykonanie okładzin ścian.
1.2.19.Montaż drzwi wewnętrznych.
1.2.20.Montaż odbojnic na ciągach komunikacyjnych.
1.2.21. Zadaszenia nad wejściami - systemowe- szt. 5.,
1.2.22. Obróbki blacharskie attyk, kominów.
1.2.23. Opaska odwadniająca o szer. 50 cm.
1.2.24. Rynny i rury spustowe.
1.2.25. Wyposażenie szatni zawodników
1.3.8. Trawniki sportowe.
1.4. Remont i modernizacja boiska piłkarskiego.
1.4.1. Przebudowa trybun stałych.
Toalety dla publiczności przewidziano:
1.4.2. Zadaszenia i ławki dla zawodników rezerwowych i punktu pomocy medycznej.
1.4.3. Trybuny systemowe dla zorganizowanej grupy kibiców gości.
1.4.4. Instalacja systemu zraszania płyty boiska.
1.4.5. Mobilny system nagłośnienia
1.5. Skatepark.
1.5.1. Urządzenie skateparku.
1.6. Zabezpieczenie mediów - wystąpi konieczność zwiększenia mocy zainstalowanej o
ok. 120 kW ze względu na konieczność podłączenia agregatu chłodniczego lodowiska.
1.7. Droga lokalna „L1” o dopuszczalnej nośności obciążeniowej na oś – pow. 100 kN.
1.8. Dojścia i place utwardzone kostką betonową.
1.9. Dojścia utwardzone kruszywem naturalnym.
1.10. Parkingi o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych.
1.11. Oświetlenie skateparku.
1.12. Ogrodzenia.
1.12.1. Wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia stadionu wykonanego z prętów stalowych
Wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia stadionu z prętów stalowych, łącznej długości
1.12.2. Wykonanie nowego ogrodzenia boiska piłkarskiego po zewnętrznej stronie bieżni okrężnej.
1.12.3. Wykonanie nowego ogrodzenia strefy kibiców gości.
c) Dodatkowo do zadań Wykonawcy należy:
- zapewnienie służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na teren kompleksu sportowego,
- przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
- zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności
sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
- dostawa i montaż 1 szt. tablicy informacyjno – promocyjnej związanej z realizacją zadania wskazującej źródło pochodzenia
środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej zostanie
przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432210-9 - Wykładanie ścian
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9114300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9114300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYSTEX Żukowski Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409
7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia w zakresie wykonania projektu Podwykonawcy/om bez odrębnego wynagrodzenia za pełnienie funkcji generalnego Wykonawcy, natomiast pozostały zakres przedmiotu umowy Wykonawca wykona samodzielnie bez udziału Podwykonawców.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9114300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.