eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANA PAWŁA II W GRAJEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ełcka 11

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 661887282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zss3grajewo.szkolna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zss3grajewo.szkolna.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.starostwograjewo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-111a1669-1886-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Oznaczenie sprawy: ZSS/Ż/1/06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie, ul. Ełcka 11 – gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego składających się z zupy, drugiego dania i kompotu.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków. 90910000-9 - usługi sprzątania
3. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć około 85 obiadów ( od 05 września 2023 r. do 20 czerwca 2024 r.).
4. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 83º danego dnia.
5. Z racji zmniejszenia lub zwiększenia liczby przygotowanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.
6. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 05 września 2023 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki /zgodnie z kalendarzem szkolnym Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II /. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
7. W ramach usług Wykonawca zobowiązuje się dostarczenia posiłków do:
a. Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie, ul. Ełcka 11 na godz. 11.00 w liczbie około 50 obiadów,
b. Internatu Zespołu Szkół NR 1 w Grajewie, ul. Mickiewicza 3 na godz.11.10 w liczbie ok. 5 obiadów
c. Zespołu Szkół im. ks. Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie, Wojewodzie 52 dla oddziału przedszkolnego na godz. 11.45 w liczbie ok. 15 obiadów
d. Lokalu przy ulicy Kopernika 5 A w Grajewie na godz. 11.20 / dożywianie w formie kateringu dla uczestników Pilotażowego Programu „ Rehabilitacja 25 plus” finansowana ze środków PFRON w liczbie 15 obiadów/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN BEATA SZAŁACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460007876

7.3.3) Ulica: ul. Solna 5/15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-021

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2024-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.