eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym Chirurgii Ogólnej - powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym Chirurgii Ogólnej – powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym Chirurgii Ogólnej – powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748d6994-507e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.36 Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej i Zakładzie Endoskopii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Platformą.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/ w sekcji „Korespondencja”.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszej części:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://spsk1.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
5. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl;
b) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. 81 534 97 48, e-mail: iod@spsk1.lublin.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EO/LA-M-2732/43/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jednorazowa owalna pętla elektrochirurgiczna do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzówkowej ESD, mukozektomii EMR i polipektomii. Pętla wykonana z plecionego drutu, średnica pętli 25mm, długość robocza 2300mm. Kompatybilna z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8mm-10szt.
2. Jednorazowa miękka nasadka na końcówkę endoskopu, do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzówkowej ESD, wyposażona w boczny otwór umożliwiający odprowadzenie płynów, odległość od końcówki dystalnej endoskopu 4mm, średnica zewnętrzna 11,8mm-10szt.
3. Jednorazowa endoskopowa igła do ostrzykiwania, do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzówkowej ESD, mukozektomii EMR, polipektomii i tamowania krwawień. Umożliwia łatwe przebicie tkanki docelowej, możliwość ręcznego wycofania igły, blokowanie wysuniętej lub wsuniętej igły. Posiada zintegrowany, ergonomiczny uchwyt umożliwiający wygodną obsługę, spiralna ochrona zapobiegająca bocznej perforacji. Długość igły 5mm, grubość igły 19G, długość robocza 2300mm. Kompatybilna z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,6mm-10szt.
4. Jednorazowa endoskopowa igła do ostrzykiwania, do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzówkowej ESD, mukozektomii EMR, polipektomii i tamowania krwawień. Umożliwia łatwe przebicie tkanki docelowej, możliwość ręcznego wycofania igły, blokowanie wysuniętej lub wsuniętej igły. Posiada zintegrowany, ergonomiczny uchwyt umożliwiający wygodną obsługę, spiralna ochrona zapobiegająca bocznej perforacji. Długość igły 5mm, grubość igły 22G, długość robocza 2300mm. Kompatybilna z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,6mm-10szt.
5 Jednorazowe szczypce elektrochirurgiczne do hemostazy, do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzowkowej ESD, konstrukcja zapobiegająca ześlizgiwaniu, ułatwiająca chwytanie miejsc, w których występuje krwawienia. Zwężana końcówka umożliwiająca precyzyjne dojście do miejsca krwawiącego. Posiada funkcję rotacji, maksymalna szerokość otwarcia łyżeczek 5mm, długość robocza 1650mm, kompatybilne z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8mm-2szt.
6 Jednorazowe szczypce elektrochirurgiczne do hemostazy, do zastosowania w zabiegach dyssekcji podśluzowkowej ESD, kształt szczypiec zapewniający pewne uchwycenie śliskiej, twardej tkanki oraz naczyń krwionośnych o grubych ścianach. Posiada funkcję rotacji, maksymalna szerokość otwarcia łyżeczek 6,5mm, długość robocza 1650mm, kompatybilne z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8mm-2szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Klipsownica jednorazowego użytku umożliwiająca wielokrotne zakładanie klipsów, posiadająca mechanizm typu push-pull umożliwiający szybkie i łatwe ponowne ładowanie klipsów. Posiadająca możliwość ponownego ładowania klipsów w ramach jednego przypadku klinicznego, funkcję rotacji ułatwiającą dostęp do docelowych tkanek-10szt.
2. Klipsy endoskopowe przeznaczone do jednorazowego aplikatora, do mechanicznego tamowania krwawienia, zamykania ubytków błony śluzowej, oznaczania i kotwiczenia-40 szt.
3. Klipsy endoskopowe przeznaczone do jednorazowego aplikatora, do mechanicznego tamowania krwawienia, zamykania ubytków błony śluzowej, oznaczania i kotwiczenia. Szerokie rozwarcie klipsa dostosowane do klipsowania po zabiegach EMR i polipektomii w przypadku polipów o dużej szypule-40szt.
4. Jednorazowe, trójstopniowe poszerzadło balonowe wprowadzone po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w obrębie przełyku, odźwiernika, okrężnicy o dróg żółciowych-5szt.
5 Jednorazowe, trójstopniowe poszerzadło balonowe wprowadzone po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w obrębie przełyku, odźwiernika, okrężnicy o dróg żółciowych. Wykonane z przezroczystego materiału, z zaokrąglonymi końcami balonu, środkowy znacznik endoskopowy wewnątrz balonu, znaczniki radiologiczne na ramionach balonu, w zestawie z założonym prowadnikiem 0,035 cala-5szt.
6 Jednorazowe, trójstopniowe poszerzadło balonowe wprowadzone po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w obrębie przełyku, odźwiernika, okrężnicy o dróg żółciowych-2szt.
7 Jednorazowe narzędzie do napełniania i opróżniania poszerzadeł balonowych. Przeznaczone do poszerzania zwężeń w obrębie przełyku, odźwiernika, okrężnicy i dróg żółciowych. Maksymalne generowane ciśnienie 15 barów, pojemność strzykawki 60 ml-2szt.
8 Jednorazowe poszerzadło balonowe wprowadzane po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w achalazji przełyku, wyposażone w znacznik radiologiczny. Wprowadzane po prowadniku poza kanałem roboczym endoskopu. Długość robocza 1000mmm, długość balonu 100mm, średnica zewnętrzna 30mm-2szt.
9 Jednorazowe poszerzadło balonowe wprowadzane po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w achalazji przełyku, wyposażone w znacznik radiologiczny-2szt.
10 Jednorazowe poszerzadło balonowe wprowadzane po prowadniku, przeznaczone do poszerzania zwężeń w achalazji przełyku, wyposażone w znacznik radiologiczny. Wprowadzane po prowadniku poza kanałem roboczym endoskopu. Długość robocza 1000mmm, długość balonu 100mm, średnica zewnętrzna 40mm-2szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Metalowy prowadnik przeznaczony do zabiegów endoskopowych, wykonany ze stali nierdzewnej, długość całkowita 2300mm, wyposażona w znaczniki radiologiczne, łagodnie zaokrąglona zwojowana końcówka o długości 10 cm, średnica zewnętrzna 0,035 cala-5szt.
2. Elastyczny prowadnik przeznaczony do zabiegów endoskopowych, bardzo elastyczna końcówka o długości 70mm zapewniająca doskonałe przechodzenie przez zwężenia, specjalna powłoka fluorowana zapewniająca łatwe manewrowanie-5szt.
3. Jednorazowy stent do zastosowań w obrębie górnego odcinka przełyku, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Konstrukcja asymetryczna z rozszerzaną głowicą w części przełyku, koniec dystalny w kształcie kielicha zapobiegającego przemieszczaniu się, wewnętrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza. Stent wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiające zmianę pozycji stentu po jego założeniu. Ergonomiczny aplikator wprowadzany poza endoskopem po prowadniku z miękką końcówką w kształcie oliwki ułatwiający penetrację ciasnych zmian-1szt.
4. Stent przełykowy do zastosowań w obrębie górnego odcinka przełyku, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Konstrukcja asymetryczna ułatwiająca pozycjonowanie w pobliżu górnego zwieracza przełyku. Końce proksymalny i dystalny protezy w kształcie kielichów zapobiegają przemieszczaniu się. Wewnętrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza. Wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiające zmianę pozycji stentu po jego założeniu-1szt.
5 Stent przełykowy do zastosowań w obrębie przełyku, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Końce w kształcie kości minimalizujące przerost tkanki. Wewnęrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza. Wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiające zmianę pozycji stentu po jego założeniu-2szt.
6 Stent przełykowy do zastosowań w obrębie przełyku z zastawką antyrefluksową, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażona w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Proksymalny koniec w kształcie kości minimalizujący przerost tkanki, koniec w kształcie kielicha w części dystalnej zapobiegający przemieszczaniu się. Zawór typu s wewnątrz stentu spełniający funkcję antyrefluksową, wewnętrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza. Wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiające zmianę pozycji stentu po jego założeniu-2szt.
7 Stent jednorazowy do zastosowań w obrębie przełyku z zastawką antyrefluksową, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Proksymalny i dystalny koniec protezy w kształcie kielichów zapobiegających przemieszczaniu się. Zawór typu s wewnątrz stentu spełniający funkcję antyrefluksową. Wewnętrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza. Wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiające zmianę pozycji stentu po jego założeniu-3szt.
8 Jednorazowy stent do zastosowań w obrębie przełyku w zwężeniach łagodnych, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana, wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Proksymalny koniec protezy w kształcie kości minimalizujący przerost tkanki. Całkowicie pokrywany stent oraz zewnętrzna membrana na końcach umożliwiająca łatwe usuwanie, wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiająca zmianę pozycji stentu po jego założeniu-2szt.
9 Stent przełykowy do zastosowań w obrębie przełyku, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana. Wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Proksymalny i dystalny koniec protezy w kształcie kielichów zapobiegających przemieszczanie się stentu. Wewnętrzna silikonowa membrana zapobiegająca wrastaniu guza-szt.3
10 Jednorazowy stent do zastosowań w obrębie przełyku w zwężeniach łagodnych, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana, wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Proksymalny koniec protezy w kształcie kości minimalizujący przerost tkanki-2szt.
11 Jednorazowy stent bariatryczny do zastosowań w obrębie przełyku w zwężeniach łagodnych, konstrukcja krzyżowo-haczykowa z drutu nitynolowego całkowicie powlekana, wyposażony w 12 złotych znaczników radiologicznych zapewniających widoczność podczas fluoroskopii. Zaokrąglony dystalny koniec protezy minimalizujący ryzyko wystąpienia perforacji. Wyposażony w lassa na obu końcach umożliwiająca zmianę pozycji stentu po jego założeniu-2szt.
12 Kleszcze biopsyjne, jednorazowe, posiadające łyżeczki owalne z okienkiem umożliwiające pobieranie większej objętości tkanki, łyżeczki wyposażone w mechanizm uchylny swingjaw ułatwiający przeprowadzanie biopsji stycznych, żebrowana osłonka z powłoką ułatwiająca wprowadzenie, długość robocza 2300 mm, kompatybilne z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8 mm.-20 szt.
13 Kleszcze do usuwania ciał obcych, jednorazowe. Przystosowane do usuwania płaskich obiektów, tj. monety, miękkie przedmioty i stenty. Konstrukcja łyżeczki typu „ząb szczura” zapobiegająca ześlizgiwaniu chwytanych przedmiotów. Maksymalna szerokość otwarcia łyżeczek 7,3 mm, długość robocza 1621 mm, kompatybilne z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8 mm-2szt.
14 Koszyk do usuwania ciał obcych, jednorazowy, czteroramienny koszyk do usuwania kamieni i ciał obcych, zaokrąglona końcówka dystalna ułatwia wprowadzanie do przewodu żółciowego, funkcja rotacji ułatwiająca chwytanie kamieni i ciał obcych, szerokość koszyka 22 mm, długość robocza 1900 mm, kompatybilne z kanałem roboczym endoskopu o średnicy 2,8 mm-2szt.
15 Igła – elektroda bipolarna do termoablacji i tremoresekcji przerzutowych guzów wątroby, średnica elektrody-uchwytu 18 mm/15 G, dł. kabla 3 m, kompatybilna z urządzeniem typu: Celon Lab IP21 nr 5674-1011 firmy Olympus stanowiącego własność Zamawiającego. Długość elektrody aktywnej 40 mm, długość uchwytu (tubusa) 15 cm.Igły sterylne pakowane pojedynczo. Opakowanie zawierające informację o metodzie sterylizacji lub wskaźnik chemiczny informujący, iż sprzęt jest sterylny. Opakowanie opatrzone znakiem: „nie resterylizować“. Opis na opakowaniu w języku polskim-3szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji.
5.8.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

katalogi (ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

katalogi (ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT,
z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmiana umowy
w tym przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksu,
d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
e) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
f) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową (Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie),
g) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
h) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),
i) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,
2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4:
Zmiany umowy na podstawie art. 439 PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.