eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszatyce › Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650967049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolestraszyce 130

1.5.2.) Miejscowość: Wyszatyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arboretum@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolestraszyce.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c39c3e-21eb-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071566/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów stawu średniego w Arboretum w Bolestraszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313526/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG 226/19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach.
2. Zakres prac obejmuje:
2.1. wykonanie remontu alejki nabrzeżnej: remont alejki spacerowej z wymianą nawierzchni na piaskowo-gliniastą; odsłonięcie osi widokowej poprzez przycięcie i wykarczowanie drzew, wyrównanie terenu po usuniętych roślinach; remont elementów małej architektury;
2.2. remont - rekonstrukcję wałów wokół stawu średniego: wykonanie umocnienia brzegów za pomocą faszynowania i palisady (usunięcie resztek starych umocnień – kołków); zasypanie dziur w ścieżkach i brzegu stawu powstałych na skutek opadów i dawnego bytowania gryzoni; reprofilacja brzegów wraz z montażem zabezpieczeń przed osuwaniem się gruntu; remont przepustów (mnichów) żelbetowych; odtworzenie kształtu wyspy;
remont instalacji elektrycznej do układu pompowego fontanny.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 8 do SWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi przedmiar robót wraz z dokumentacją projektową oraz STWiOR.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na całość wykonanych robót budowlanych wynosi 36 miesięcy. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca ma możliwość zaoferowania dłuższego terminu gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XVII pkt 2 SWZ oraz zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w pkt. 4 Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
5. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazywałyby nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych i funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zastosowanych materiałów wraz z ich opisem, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
6. W celu dokonania oceny spełniania wymagań opisu przedmiotu zamówienia przez zaproponowane w ofercie Wykonawcy rozwiązania równoważne, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
charakterystyka materiałowa (rodzaj i jakość materiałów), parametry techniczne materiałów (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametry gabarytowe i konstrukcyjne (wielkość, rodzaj, własności fizyczne),
charakter użytkowy (tożsamość funkcji).
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia równoważności, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zastosowanych norm równoważnych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434214,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434214,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434214,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Remontowo - Budowlany Antoni Bar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650008478

7.3.3) Ulica: Władycze 16/5

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Urszula kaniowska Firma Usługowo Handlowa DEBRY 2
Buszkowiczki 42 37-710 Żurawica
roboty ziemne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43421413 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.