eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632464590

1.5.8.) Numer faksu: 632426569

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36c7baa7-3050-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c7baa7-3050-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149631/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont ciagów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.212.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych na parterze i I piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie (ul. Energetyka 5, 62-510 Konin), który obejmuje:
1.1.1. Zamówienie gwarantowane:
 remont ciągu komunikacyjnego na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.:
• remont wejścia głównego do budynku poprzez wymianę drzwi wejściowych na automatyczne, montaż powietrznej kurtyny drzwiowej,
• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,
• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,
• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,
• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.
 dostosowanie Biura Obsługi Interesanta do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami poprzez:
• wykucie otworu drzwiowego w miejscu obecnego okienka obsługi wraz z montażem przeszklonych drzwi (z zachowaniem kontrastowości względem płaszczyzny ścian)
• wydłużenie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami poprzez przeniesienie ścianki aluminiowej wzdłuż obecnej ściany,
• zastosowanie kontrastowej podłogi względem płaszczyzny ścian,
• malowanie ścian i sufitu z uprzednim wyrównaniem powierzchni,
• wykonanie posadzki z wykładziny PCV.
 remont pomieszczenia ochrony (pom. nr 1), pomieszczenia czytelni (pom. nr 19) i pomieszczenia nr 104 obejmujący m.in.:
• przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 1, 19, 104),
• wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104),
• demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104),
 usprawnienie wentylacji w pomieszczeniu nr 12 – magazyn,
 wygłuszenie drzwi sali rozpraw nr 102 i 115,
 usunięcie nieszczelności okien na klatkach schodowych.
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1).

1.1.2 Zamówienie opcjonalne

Remont ciągu komunikacyjnego na I piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.:
• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,
• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,
• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,
• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.
Szczegółowy wykaz robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751761,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751761,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751761,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cloon sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302695362

7.3.3) Ulica: Europejska 17

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751761,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 86 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.