eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzyno › Instalacja fotowoltaiczna i grzewcza dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja fotowoltaiczna i grzewcza dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgorzyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-155

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wegorzyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wegorzyno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0e6b0e5-01ae-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja fotowoltaiczna i grzewcza dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e6b0e5-01ae-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014389/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Instalacja fotowoltaiczna i grzewcza dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP_271_06_2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu instalacji fotowoltaicznych i grzewczych dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno.

Przedmiotowa inwestycja jest dofinansowana w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych i grzewczych w obiektach użyteczności publicznej Gminy Węgorzyno wraz z przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej poprzez sieć wewnętrzną obiektów.
Instalacje fotowoltaiczne mają działać w systemie „on-grid” z podłączeniem do systemu dystrybucyjnego. Założeniem programu jest produkcja energii elektrycznej z nastawieniem na zaspokajanie potrzeb własnych obiektów. Niedobory energii będą uzupełniane z sieci elektroenergetycznej, a ewentualne nadwyżki produkcji energii będą oddawane do sieci. Zasady oddawania nadwyżek energii do sieci należy uzgodnić ze spółką energetyczną z uwzględnieniem możliwości prawnych, obowiązujących Inwestora.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) Sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków i grzewczych (promienniki ciepła), uwzględniając przy tym przebudowę sieci i instalacji elektrycznych w budynkach i na terenie nieruchomości. Projekty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną.
2) Uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, decyzji o pozwoleniu na budowę i zatwierdzeniu projektów budowlanych lub zaświadczeń o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszeń wykonania robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.), jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa.
3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczeń o braku wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.). Jeżeli będą wymagane przez przepisy prawa.
4) Dostosowanie układu zasilania obiektu do przyłączenia jednostki wytwórczej zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia wydanymi przez spółkę energetyczną, wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
5) Przeprowadzenie odbiorów, prób i testów warunkujących rozruch, przekazanie instalacji fotowoltaicznej i przebudowanej sieci i instalacji elektrycznej oraz elektrycznej instalacji grzewczej do eksploatacji Zamawiającemu.
6) Ponadto Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi nieujęte wprost w programie funkcjonalno-użytkowym, a wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym dla uzyskania kompletności realizacji inwestycji.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu 18 tablic informacyjnych zgodnych z Załącznikiem Nr 6 do Uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. poz. 662, 1011, 1046, 1144, z 2021 r. poz. 26, 108, 287). Załącznik nr 16 do SWZ. – wzór Tablicy informacyjnej
W projekcie należy przewidzieć taki sposób montażu instalacji, aby był on jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu oraz minimalizował zakres prac odtworzeniowych w budynkach.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie celów przedsięwzięcia opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym spoczywa na Wykonawcy.
Opracowanie całościowej dokumentacji, projektów budowlanych i wykonawczych, wymaganych pozwoleń, zgłoszeń leży po stronie Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w trybie postępowania przetargowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do SWZ: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

09331000-8 - Baterie słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2246399,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3018651,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2246399,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA SERWIS Paweł Walaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-051-59-74

7.3.3) Ulica: Koszalińska 10

7.3.4) Miejscowość: Kretomino

7.3.5) Kod pocztowy: 75-900

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2246399,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.