eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2532dc21-0423-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258201/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17554281,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku zakwaterowania osób osadzonych typu zamkniętego na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce”, zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty budowlane - prace
geodezyjne - wykonanie wykopów pod fundamenty / płyty - wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego, energetycznego, ciepłowniczego, telekomunikacyjnego; - roboty fundamentowe; - roboty konstrukcyjno-budowlane: wykonanie ścian i stropów - przebudowa pomieszczeń kuchni - wykonanie pokrycia dachowego oraz wszystkich obróbek blacharskich i orynnowania; - wykonanie instalacji wewnętrznych; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie termoizolacji budynków; - wykonanie wylewek; - wykonanie ścian wewnętrznych; - szpachlowanie, tynkowanie i malowanie sufitów i ścian; - ułożenie posadzek i okładzin ściennych; - montaż armatury sanitarnej; - przebudowa pomieszczeń budynku widzeniowo usługowego; - przebudowa pól spacerowych; - wykonanie ciągów komunikacyjnych; - rozbiórka części muru wraz z wygrodzeniem wewnętrznym; 3) roboty w zakresie nawierzchni, 4) roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej zewnętrznego i wewnętrznego oświetlenia; 5) roboty instalacyjne (montaż zabezpieczeń techniczno ochronnych) 6) wyposażenie pomieszczeń, 7) wywóz gruzu i odpadów. 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 4. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa zawierająca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, nadzory autorskie, decyzje pozwolenia na budowę - załączniki do SWZ, UWAGA: W związku z przyjęciem rozliczenia ryczałtowego za wykonane prace, przedstawione przez Zamawiającego informuję, iż przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i instalacyjnych (STWiORB) - załącznik do SWZ, 3) Wzór umowy – załącznik nr
12 do SWZ, 4) Wykonawca udzieli pięcioletniej gwarancji i pięcioletniej rękojmi na wykonane roboty budowlane, (użyte materiały budowlane i inne wyroby) licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca w ramach podpisanej umowy zapewni na własny koszt przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne. Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu umowy. 5) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać
wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022r., poz. 88 ze zm.) oraz powinny być nowe bez wad. 6) Roboty będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba AŚ w Hajnówce), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga by większość prac była wykonywana w dni robocze i soboty w godzinach od 7.00 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba AŚ w Hajnówce). 7) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia i przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej za zgodność z oryginałem na kwotę co najmniej równą wartości złożonej oferty brutto wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie przedmiotowej polisy. 8) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne (murarz, tynkarz, glazurnik, elektryk, elektronik, hydraulik, malarz, stolarz, dekarz, kierowca, operator dźwigu, itp.) związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę / podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 9) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia. 10) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 12 do SWZ). 11) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane roboty oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót. 12) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na teren Aresztu Śledczego w Hajnówce jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych w przybliżonych wymiarach: wys. 4,15 m, szer. 3,51 m. 13) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanych w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 14) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu
ścisłego Aresztu Śledczego w Hajnówce pracownicy Wykonawcy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby więziennej podczas wykonywania czynności służbowych i zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej. 15) Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane na terenie ścisłym jednostki w czasie realizacji zadania gdyż stanowią one przedmioty niedozwolone, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce. b16) W czasie prowadzenia prac na terenie ścisłym Aresztu Śledczego w Hajnówce jest ograniczona możliwości pozostawiania rusztowań przy ogrodzeniach i budynkach bez odpowiedniego zabezpieczenia. W sytuacji braku zabezpieczenia rusztowań przed wtargnięciem osób postronnych Wykonawca każdorazowo dokona demontażu rusztowania przed zakończeniem prac w danym dniu, ograniczenie to wynika ze względów bezpieczeństwa jednostki. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Powody uzasadniające rezygnację z dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie nakłada bezwzględnego podziału zamówienia na części. Decyzja w tym zakresie pozostawiona jest autonomicznej woli Zamawiającego, który kieruje się swoim potrzebami. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne i logistyczne lub potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby utrudnić właściwe wykonanie zamówienia. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami w osiągnięciu zamierzonego celu budowlanego z uwagi na względy technologiczne i wykonawcze, tj. następstwo prac oraz z uwagi na brak podzielności placu robót. Znacznie utrudnione byłoby również egzekwowanie postanowień gwarancyjnych wykonanych robót. Ponadto podział zamówienia na części w ocenie Zamawiającego groziłby ryzykiem niewykonania części zamówienia zgodnie z przewidywanym zakresem i harmonogramem określonym w umowie. Powyższe decyduje, iż zadanie inwestycyjne będzie realizowane bez dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39749994,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42994004,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39749994,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANATEX Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TYTAN SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200406262

7.3.3) Ulica: Handlowa 6G

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39749994,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.