eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Remont i budowa dróg wewnętrznych związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Tucholi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i budowa dróg wewnętrznych związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Tucholi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W TUCHOLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870257484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świecka 68

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pk.tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db5f1069-dfad-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i budowa dróg wewnętrznych związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Tucholi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5f1069-dfad-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101155/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i budowa dróg wewnętrznych związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Tucholi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0046/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PK.ZP.271.4.2023.GC.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont i budowa dróg wewnętrznych związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Tucholi. Teren inwestycji stanowi obszar oczyszczalni ścieków.
Po południowej stronie terenu inwestycji przewiduje się wykonanie nawierzchni utwardzonej w postaci placu umożliwiającego wjazd i manewry samochodu ciężarowego.
Po stronie zachodniej terenu przewiduje się przebudowę istniejącej drogi dojazdowej o symbolu C-D i poszerzenie jej do 4,0-5,5m, co pozwoli na przejazd samochodu ciężarowego z naczepą o długości zestawu 16,5m.
W północnej części terenu należy przebudować plac manewrowy o nieregularnym kształcie, długości ok. 80m i szerokości do 30m.
Po stronie zachodniej terenu należy przebudować jezdnię manewrową o szerokości 12-17m.
W rejonie zbiorników w południowo zachodniej części działki należy przebudować jezdnię o szerokości ok. 3,5m, przewidzianą do poszerzenia.
W środkowej części obiektu przebudowie podlega jezdnia o szerokości od 5 do 6m.
Przy budynku o nr 11 wg PZT po stronie północnej i wschodniej jezdnia o szerokości 3,3-3,5m zakończona zawrotką.
Kształt zaprojektowanego układu drogowego i placu został podyktowany charakterem pracy i rodzajami pojazdów, które będą poruszać się po terenie obiektu.
Dodatkowo przewidziano odcinek chodnika łączącego poszerzaną jezdnię ze zbiornikiem biogazu P3a.
W zastępstwie istniejących nawierzchni z płyt betonowych wykonana zostanie nawierzchnia z kostki betonowej.
W przypadku nawierzchni remontowanych założono zachowanie istniejącej geometrii oraz ukształtowania wysokościowego.
Przy murze oporowym nawierzchni przy punkcie zlewnym należy zamontować barierę ochronną drogową o długości 18m.
W ramach prac rozbiórkowych należy rozebrać nawierzchnię istniejących ciągów pieszych i jezdni, wraz z podsypką, podbudową i obramowaniami.
W pasie projektowanych nowych nawierzchni należy dokonać regulacji wysokościowej elementów związanych z uzbrojeniem podziemnym – studni, pokryw i zasuw.
Roboty ziemne w pasie istniejących dróg podlegających remontowi polegać będą na pogłębieniu koryta powstałego po rozbiórce nawierzchni istniejących o ok. 0,3m, jego wyprofilowaniu i zagęszczeniu.
W pasie projektowanych nowych nawierzchni należy w pierwszej kolejności usunąć warstwę gruntów organicznych o gr. 0,3m, w dalszej kolejności roboty ziemne polegać będą na pogłębieniu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta pod projektowane nawierzchnie lub wykonaniu nasypu.
Z uwagi na występowanie w warstwie wierzchniej nasypów o nieokreślonych parametrach geotechnicznych przewidziano w śladzie projektowanych nawierzchni wzmocnienie podłoża w postaci warstwy gruntu stabilizowanego cementem.
Konstrukcję jezdni zaprojektowano na obciążenie do 100 kN/oś, co umożliwi przejazd samochodu ciężarowego o masie całkowitej 42 tony.
Jezdnie i chodnik wykonane będą z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.
Obramowania :
 drogi wewnętrznej – krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej
 chodniki – obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej
Odwodnienie nawierzchni będzie odbywało się powierzchniowo poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych i skierowanie wód na przyległe tereny zielone lub do wpustów odwodnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1603983,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1603983,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1603983,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Budownictwo Drogowe. Piotr Paszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552074051

7.3.3) Ulica: Chojniczki Ul. Wiejska 3

7.3.4) Miejscowość: Charzykowy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1603983,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.