Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277
1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 37 25 203
1.5.8.) Numer faksu: 12 37 25 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: onfo@raciechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://raciechowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7927b7b0-283f-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307205,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I jest zadanie Nr 1 pn.: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych droga Gruszów k. Pacek w km 0+000 – 0+110”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SWZ
Wykonawca wykona, modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych Gruszów k. Pacek w km 0+000 – 0+110 stanowiącą przedmiot Części I zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) przedmiarem robót - załącznik nr 1a do SWZ
c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 110160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części II jest zadanie Nr 2 pn.: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych droga Gruszów „Mogiłki” – Etap I w km 0+000 – 0+225”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik nr 1b do niniejszej SWZ
Wykonawca wykona, modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych droga Gruszów „Mogiłki” – Etap I w km 0+000 – 0+225 stanowiącą przedmiot Części II zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) przedmiarem robót - załącznik nr 1b do SWZ
c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 220391,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części III jest zadanie Nr 3 pn.: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych droga Zegartowice – Dział – Etap I w km 0+565 – 0+815”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III stanowi załącznik nr 1c do niniejszej SWZ
Wykonawca wykona, modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych droga Zegartowice - Dział – Etap I w km 0+565 – 0+815 stanowiącą przedmiot Części III zamówienia zgodnie z:
a) zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia i Umową;
b) przedmiarem robót - załącznik nr 1c do SWZ
c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej ora obowiązującymi w tym zakresie przepisami , normami i standardami;
d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych
e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 157470,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec powyższego Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający nie znalazł możliwości zwiększenia kwoty, która pozwoliła by na wybór oferty złożonej w toku postępowania w tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135496,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135496,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220391,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220391,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220391,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BRUK PIETRZAK Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811564426
7.3.3) Ulica: Słowackiego 12/39
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220391,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157470,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209075,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157470,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranzowa MATRAB Marian Kaptur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886
7.3.3) Ulica: Zarabie 21A
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157470,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.