eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › "Doposażenie Szkół Podstawowych z terenu Gminy Bobowa w narzędzia edukacji komunikacyjnej z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie Szkół Podstawowych z terenu Gminy Bobowa w narzędzia edukacji komunikacyjnej z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa (woj. Małopolskie, powiat gorlicki)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bobowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie Szkół Podstawowych z terenu Gminy Bobowa w narzędzia edukacji komunikacyjnej z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7cddae0-2230-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022929/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie szkół podstawowych z terenu gminy w narzędzia edukacji komunikacyjnej z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż 6 symulatorów roweru – do 6 szkół podstawowych: Bobowa, Brzana, Siedliska, Jankowa, Wilczyska, Stróżna
Szczegółowy opis symulatora roweru określa zał. nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34151000-0 - Symulatory jazdy

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32351200-0 - Ekrany

34430000-0 - Rowery

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 197400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż 5 trenażerów czasu reakcji – do 5 szkół podstawowych: Brzana, Siedliska, Jankowa, Wilczyska, Stróżna
Szczegółowy opis trenażera czasu reakcji określa zał. nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34151000-0 - Symulatory jazdy

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32351200-0 - Ekrany

34430000-0 - Rowery

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 121460,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż 4 symulatorów zderzenia – do 4 szkół podstawowych: Brzana, Siedliska, Jankowa, Stróżna.
Szczegółowy opis symulatora zderzenia określa zał. nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34151000-0 - Symulatory jazdy

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32351200-0 - Ekrany

34430000-0 - Rowery

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 76000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALUCAR Grzegorz Pluta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392543916

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 16

7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

7.3.5) Kod pocztowy: 76-248

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALUCAR Grzegorz Pluta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392543916

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 16

7.3.4) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

7.3.5) Kod pocztowy: 76-248

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.