eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY GŁUSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060769248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 75 99 330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzkglusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzkglusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gzkglusk.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b360a6c-2913-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00223631/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk” Współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 387590,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk”. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Rozbudowa SUW Prawiedniki, gm. Głusk” Współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i rozbudowę układu uzdatniania wody w celu zwiększenia jego przepustowości. Zasadniczym elementem rozbudowy będzie montaż czwartego odżelaziacza wraz z armaturą i urządzeniami sterowania automatycznego.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykonanie dokumentacji geotechnicznej (jeżeli dotyczy).
2) Uzyskanie pisemnej zgody Właścicieli poszczególnych działek na wdrożenie do realizacji opracowanej dokumentacji.
3) Zakup map do celów opiniodawczych (jeżeli dotyczy).
4) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (wraz z dokumentacją kosztorysową). W ramach zamówienia należy wykonać wszelkie opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji. Przygotowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana i kompletna z punktu widzenia, któremu ma służyć. Dokumentacja stanowi podstawę wykonania robót budowlanych i zawierać będzie wymagane potwierdzenia, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym
z przepisów, oraz wymagane opinie, uzgodnienia (ZUD- jeżeli dotyczy), zgody
i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.
5) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna:
a) Zostać przekazana w formie papierowej w języku polskim, oraz w wersji elektronicznej na nośniku USB,
b) Rysunki powinny być zapisane w formacie *.pdf lub*.dwg,
c) Specyfikacje techniczne powinny być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc lub *.pdf,
d) Kosztorysy mają być zapisane w arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls lub *.pdf,
e) Wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. Mają być zeskanowane
i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku USB, zapisane w formacie *.pdf.
6) Do dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, że została ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia, któremu ma służyć.
7) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia budowy.
8) Roboty budowlane.
9) Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
11) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
12) Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
13) Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Słomka SW - TEAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251991475

7.3.3) Ulica: Wola Kisielska 38

7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.