eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowie¶ › Rozbudowa szko³y podstawowej w ¦wibiu o budynek przedszkola

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-10-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa szko³y podstawowej w ¦wibiu o budynek przedszkola

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELOWIE¦

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Wielowie¶

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wielowie¶

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielowies.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa szko³y podstawowej w ¦wibiu o budynek przedszkola

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07827136-494a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00388867

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017956/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Rozbudowa szko³y podstawowej w ¦wibiu o budynek przedszkola

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,a,23856,os271162022-rozbudowa-szkoly-podstawowej-w-swibiu-o-budynek-przedszkola.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy), odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez platformê zakupow± SIDAS PZP dostêpn± pod adresem: https://sidasPZP.pl/, adres do zamówieñ prowadzonych przez Gminê Wielowie¶: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies2. Za po¶rednictwem posiadanych kont u¿ytkowników odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc±, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania, dokumentów, o¶wiadczeñ, pytañ. Komunikacja odbywa siê za po¶rednictwem modu³u Zamówienia/ widok szczegó³owy/ Komunikacja.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej SIDAS PZP (https://sidasPZP.pl/), aktualna instrukcja u¿ytkowania platformy dla Wykonawców znajduje siê na stronie internetowej: www.sidaspzp.pl w zak³adce Do³±cz do nas ( https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-a8f1811276b5880f1c9ca0ca08abcbfe.pdf). Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod wy¿ej wymienionym adresem klikaj±c przycisk „DO£¡CZ DO NAS”. Wykonawca rejestruj±c siê zapoznaje siê i akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców.
5. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone s± formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielowie¶, ul. G³ówna 1, 44-187 Wielowie¶, tel. 322378500; e-mail:
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@wielowies.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1. ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4. art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1. ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 PZP, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2. ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3. usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
12. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O¦.271.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: dokoñczenie rozbudowy budynku szko³y podstawowej o budynek przedszkola w ¦wibiu. Przedmiotowe przedszkole zlokalizowane bêdzie w ¦wibiu, przy ul. Szkolnej. Projektowany budynek przedszkola stanowi rozbudowê Szko³y Podstawowej na Zespó³ Szkolno-przedszkolny i bêdzie po³±czony za pomoc± ³±cznika z istniej±c± szko³± od strony po³udniowej tworz±c Zespó³ Szkolno Przedszkolny. Przedmiotowy budynek przedszkola bêdzie dwukondygnacyjny, nie podpiwniczony, na rzucie posiadaæ bêdzie kszta³t prostok±ta o wymiarach 28,15 m x 19,15m. Ca³y Zespó³ Szkolno-Przedszkolny na rzucie bêdzie posiadaæ nieregularny. G³ówne parametry projektowanego budynku przedszkola: Ilo¶æ klatek schodowych – 1; Liczba kondygnacji nadziemnych – 2; Liczba kondygnacji podziemnych – 0; Powierzchnia zabudowy – 561,24 m 2; Powierzchnia ca³kowita - 1132,91 m 2; Powierzchnia u¿ytkowa - 926,48 m 2; Kubatura netto – 3077,00m3; Kubatura brutto - 4520,00 m3; Projektowany budynek przedszkola wykonany bêdzie w technologii tradycyjnej murowanej. Dojazd do budynku zapewniony projektowanymi zjazdami z ul. Szkolnej. Wej¶cie g³ówne zlokalizowane strony wschodniej. Do wej¶cia g³ównego prowadzi chodnik. Budynek bêdzie mia³ zapewniony dostêp dla osób niepe³nosprawnych poprzez odpowiednio wyprofilowane chodniki przed wej¶ciami, pochylniê dla niepe³nosprawnych przed wej¶ciem g³ównym oraz wewnêtrzny d¼wig osobowy. Do projektowanego budynku wykonane zostan± nowe przy³±cza wody, przy³±cze gazu, przy³±cze energii elektrycznej oraz instalacje zewnêtrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz zewnêtrzne o¶wietlenie terenu. Przy³±cza uzgodnione zostan± odrêbnym opracowaniem. ¦cieki sanitarne bytowo-gospodarcze zostan± odprowadzane do miejskiej sieci kanalizacyjnej. Wody opadowe z dachu zostan± po terenie dzia³ki, natomiast wody opadowe z terenów utwardzonych zostan± odprowadzone do kanalizacji deszczowej. Zakres obejmuje równie¿ wykonanie utwardzenia z drog± wewnêtrzn±, w tym drogi po¿arowej, 10 miejsc postojowych (w tym 1 dla osób niepe³nosprawnych), chodników, wiaty ¶mietnikowej, placu zabaw. Dodatkowo projektuje siê nowe ogrodzenie wokó³ dzia³ki oraz wokó³ placu zabaw. Przy miejscach postojowych oraz w okolicy placu zabaw przewidziano tak¿e wykonanie elementów ma³ej architektury tj. ³awek i koszy na ¶mieci. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i jest dostêpna na stronie internetowej zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :
a) Cena (C) – 95 pkt (%);
b) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%);
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)
gdzie:
• Pi(C) - Ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";
• Cmin - Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert;
• Ci - Cena oferty "i";
• Max(C) - Maksymalna ilo¶æ punktów (waga) w kryterium "Cena".
UWAGA: Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)
gdzie:
• Pi(G) - Ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji";
• 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiaj±cy przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi byæ wyra¿ony w miesi±cach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferowaæ wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 72 m-cy nie bêdzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzian± dla tego kryterium);
• 36 - Ró¿nica pomiêdzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji
• Gi - Okres gwarancji oferty "i";
• Max(G) - Maksymalna ilo¶æ punktów (waga), jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium "Okres gwarancji".
UWAGA: Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach, je¿eli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiaj±cego na pe³ne miesi±ce, zaokr±glaj±c go w do pe³nych miesiêcy w dó³. Zamawiaj±cy ¿±da udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji.
3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów. Ocenê ³±czn± oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
4. Oferta mo¿e uzyskaæ w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiaj±cy oceniaæ bêdzie jedynie oferty które nie podlegaj± odrzuceniu.
6. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczaj±cej 60%. Dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia s± na tyle precyzyjne, ¿e bez wzglêdu na fakt, kto bêdzie wykonawc± przedmiotu zamówienia jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezale¿nie od tego, który z Wykonawców go wykona).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2.4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³ brutto ka¿da.
Pojêcie budowa, przebudowa nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n.zm.).
Zamawiaj±cy nie okre¶la, szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza mo¿liwo¶æ sumowania zasobów w tym zakresie.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ robotê budowlan±, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
b) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob±/osobami zdoln±/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c±/posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci:
▪ konstrukcyjno-budowlanej (w zakresie kierowania robotami budowlanymi),
▪ instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych (w zakresie kierowania robotami budowlanymi),
▪ sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (w zakresie kierowania robotami budowlanymi),
▪ drogowej (w zakresie kierowania robotami budowlanymi),
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz zrzeszon±/nymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spe³niaj±c±/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n.zm.) tj. osob±/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. funkcji
Zamawiaj±cy nie okre¶la, szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza mo¿liwo¶æ sumowania zasobów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
◦ o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
◦ w celu wykazania spe³niania warunku z pkt VII.2.4)a) SWZ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
◦ w celu wykazania spe³niania warunku z z pkt VII.2.4)b) SWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty (sporz±dzonej na podstawie Formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca musi do³±czyæ:
1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ;
2. kosztorys ofertowy (wype³niony przedmiar robót – za³±cznik nr 6 do SWZ).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 i 4 PZP);
6. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). W innym przypadku do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê stosownego pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
a) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 PZP Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w wzorze umowy który stanowi za³±cznik Nr 1 do SWZ a w szczególno¶ci w § 18 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP (https://sidasPZP.pl/) adres do zamówieñ prowadzonych przez Gminê Wielowie¶: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.