eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Wykonanie projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa1433ae-2167-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sporządzenie projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy istniejącej szkoły w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni oraz stołówki.
2. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać następujący zakres prac:
1) rozbudowę części technologicznej kuchni i wydawalni (rys. rzut parteru A4 kuchnia - 5_A) w istniejącym obiekcie szkoły podstawowej;
2) przebudowę pracowni fizyki (rys. rzut parteru A2 pracownia fizyki - 3_A) z przeznaczeniem na jadalnię wraz z ewentualną rozbudową;
3) przebudowę części istniejącej jadalni (rys. rzuty parteru A1 jadalnia - 2_A) z przeznaczeniem na garderoby dla artystów przy sali widowiskowej.
3. Zakres umowy obejmuje, w szczególności wykonanie następujących czynności:
1) wykonanie koncepcji zawierającej rozwiązania projektowe planowanej rozbudowy
w nawiązaniu do układu funkcjonalnego istniejącego budynku szkoły, w tym przedstawienie
w formie wizualizacji i opisu przyjętych rozwiązań;
2) wykonanie mapy do celów projektowych w niezbędnym zakresie;
3) wykonanie badań geologicznych lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w zależności od warunków gruntowych i kategorii geotechnicznej budynku;
4) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy istniejącej szkoły w Zielonkach-Parceli w zakresie powiększenia kuchni, stołówki oraz przebudowy sieci, której zakres i treść powinny być dostosowane do specyfiki i charakteru przedmiotu umowy
i obejmującej branże architektoniczno-budowlaną, sanitarną, elektryczną, niskoprądową oraz technologię kuchni (kompletna dokumentacja budowlana winna składać się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego w zakresie i formie zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami);
5) przygotowanie materiałów oraz złożenie kompletnych wniosków w imieniu Zamawiającego, uzyskania wszystkich wymaganych prawem zgód administracyjnych (decyzji, opinii, uzgodnień, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę) oraz dokumentów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projekty;
6) uzyskanie akceptacji Zamawiającego koncepcji i dokumentacji projektowej przed złożeniem jej do odpowiednich organów celem uzyskania stosownych pozwoleń, decyzji, itp.;
7) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158667,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inicjatywa Projektowa sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132911957

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.