Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00325355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00332620/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00443299/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na obszarze gminy Studzienice poprzez modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Ugoszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598216607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.studzienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na obszarze gminy Studzienice poprzez modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Ugoszcz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f13cf1b1-1e0b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002617/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Ugoszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2022.NJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego, pełno-branżowego projektu wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych w zakresie rozbudowy i przebudowy Oczyszczalni Ścieków w Ugoszczy. Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji technicznej i PFU (stanowiącymi załącznik nr 14 do SWZ). Przedmiotowa rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków przewiduje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż urządzeń oraz wykonanie prac remontowych i naprawczych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń.
2. Elementy robót obejmujące zakresem modernizację obiektów i instalacji wykonywane będą na terenie czynnego zakładu pracy. Prace projektowe i budowlane należy prowadzić etapowo, Oczyszczalnia przez cały czas będzie funkcjonowała. Wykonywanie robót nie może spowodować zakłóceń w pracy Zakładu. Wszelkie prace, które mogą wpłynąć na funkcjonowanie Zakładu, muszą być uzgodnione pisemnie z Inżynierem i Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować roboty w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwany odbiór ścieków w czasie wykonywania robót. Wykonawca musi przewidzieć i uwzględnić w cenie kontraktowej wykonanie wszystkich niezbędnych obiektów tymczasowych dla zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni w trakcie wykonywania robót.
3. W szczególności zakres zamówienia obejmuje: projektowanie, realizację robót budowlano- montażowych z wyburzeniem zbędnych obiektów i usunięciem powstałych odpadów, przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych (w tym rozruch technologiczny oczyszczalni) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, ppoż, wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia personelu Zamawiającego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Zakres obejmuje również ubezpieczenie całego zadania, w tym budowy i projektowania.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca zawarł pisemną umowę z podmiotem odbierającym odpady bądź przekazywał odpady właścicielowi danej nieruchomości z zaznaczeniem kodu odpadów i informacją potwierdzoną przez właściciela, że ilość i jakość odpadów odpowiada właściwym w tym zakresie przepisom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Do obowiązków wykonawcy będzie należało w szczególności
W ramach Kontraktu należy wykonać m.in. następujące obiekty:
1) Punkt zlewny ścieków dowożonych
2) reaktor biologiczny
3) plac manewrowy
W ramach Kontraktu należy zmodernizować m.in. następujące obiekty:
1) ob.23 wymiana systemu napowietrzania;
2) ob.17 przebudowa na komory stabilizacji tlenowej;
3) ob. 2 wymiana prasy taśmowej;
4) ob. 5 wymiana dmuchaw oraz montaż nowej dmuchawy;
5) ob.6 wymiana sitopiaskownika;
6. Inne elementy ujęte w dokumentacji technicznej i Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiące załącznik Nr 14 do SWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ.
7. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6635850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6635850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6635850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841383568
7.3.3) Ulica: Równa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy Podwykonawcom wykonanie następujących robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy: część robót budowlanych, instalacyjnych, prace projektowe- nazwy nieznane na etapie podpisania umowy (nazwa Podwykonawcy)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6635850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI STUDZIENICE
więcej: przetargi STUDZIENICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.